Forgængeren til “Forbandelsen – The Grudge 2” var ikke noget at råbe hurra for, og denne toer fortjener knap nok et lavmælt kvæk. Filmen byder på en håndfuld effektive, stemningsfulde momenter, men uheldigvis figurerer der adskillige minutters kedsommelig tomgang imellem disse. Billedsiden præsenteres fornemt på denne danske dvd-udgivelse, men lydsporet og ekstramaterialet (eller manglen på samme) skuffer fælt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 erikjust 17 år siden

Endnu en toer der vil blive glemt, hvis det er nogen trøst så er den Japanske modstykke Ju-on 2 heller ikke noget og råbe hurra for.
Samme gælder modstykket til the ring 2, RinGu 2 og 0 er også en omgang møj samlignet med den første film.
Gravatar

#2 keitel 17 år siden

ja hold kæft hvor etteren da egentlig dårlig.
Gravatar

#3 filmz-Mumbles 17 år siden

Præcis, den første var kedelig, ringe udført og forvirrende. The Gridge 1 og 2 er ikke meget bedre end deres foregængere, og skal vi ikke også snart til at stoppe med at skamrose asiatiske gysere?

Tro mig ret, jeg har før sat stor pris på The Ring og hele det kuld, men asiatiske gysere har det med ikke at give mening i den sidste ende, og efterlader dig forvirret og træt.

Anywho, det gør disse remakes ikke. De er blot kedelige, forudsigelige og ikke mindst uorginale. Det bliver rart at se noget nyt en dag end den samme gamle smøre med end sorthåret pige, der kommer og dræber alle. Uhhhhhh...
Gravatar

#4 filmz-B|aze 17 år siden

En anden asiatisk gyser der rent faktisk er god og uhyggelig er "Shutter" den er sgu skummel :)
"Too wierd to live, and too rare to die"
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
Gravatar

#5 kasper0204 17 år siden

#3 - aarh... Forvirrende... Så har man godt nok heller ikke sat sig ordentligt ind i tingene!

Skriv ny kommentar: