Hvis man kan sætte pris på den underfundige humor i samspillet mellem de to brødre, og farens udprægede sarkasme, vil man nyde “Frasier”. Krydret med engelsk humor fra den dejlige og pudsige Daphne og Roz’ rendestenssprog, vil man aldrig skille sig af med serien.

Køb boksen, og sæt de lige knap 9 timer af den tager at løbe igennem. Det er fremragende underholdning fra start til slut. Med kun et par enkelte lidt tunge afsnit imellem, bliver man ikke træt af familien Crane og deres mærkværdigheder.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Zelle 19 år siden

Endnu en god anmeldelse.

Jeg syntes også selv meget om Frasier, der har humor på et lidt højere niveau en standarden for amerikanske sitcoms. Klart en serie der er værd at følge med i...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#2 DarkLight 19 år siden

Hvordan kan det være at denne anmeldelse ikke er på forsiden?

Og kan vi forvente flere serie-anmeldelser? (Her er Seinfeld oplagt :))

Jeg betragter også Frasier som humor "på et lidt højere plan". Dermed ikke sagt at man ikke kan elske den platte ende af skalaen.

Jeg må sige at lige i øjeblikket er det Scrubs der vipper min båd.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-Kedde 19 år siden

#2: Den er ikke på forsiden, da udgivelsen af sæson 1 efterhånden ikke er helt dugfrisk længere.
Efterhånden som de næste sæsoner bliver anmeldt, vil de muligvis få mere "spalteplads".
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)

Skriv ny kommentar: