Tredie omgang med holdet fra Seattle er en herlig oplevelse. Gode præstationer, underfundige replikker og masser af førsteklasses underholdning. Absolut seværdig, og som tidligere nævnt, den hidtil bedste aftapning fra Frasier Cranes vingård.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-maban 19 år siden

Fin anmelelse, kan ikke vente til jeg får råd til den store boka[ Frasier - Four Season Pack (1+2+3+Last Season)]

nogen der har set den billigere end til de 900 kr som axel music vil have?

takker for en endnu en god anmeldelse på filmz.dk og håber at dette evt. kunne lokke andre til at kigge på den[meget] morsomme serie (man kan kiggge med på tv danmark 2 kl 19:00 til 20:00

Haps!
Gravatar

#2 filmz-Ptr^ 19 år siden

Hvad sker der for dine billedbeskrivelser? Er det en slags hån mod serien?
Gravatar

#3 filmz-Kedde 19 år siden

#2: Nej, på ingen måde. Tror ikke du finder meget større fan af den serie end undertegnede :-)

Billedteksterne er udelukkende for at skabe et element af humor; det er absolut ikke negativt eller hånende..
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#4 filmz-sptoft 19 år siden

serien er underholdene, men det er jo de samme problemer hver evig eneste gang, det er en serie over middel, så kun 4 point fra mig.
Gravatar

#5 filmz-thomas30 19 år siden

Jeg er stadigvæk ikke kommet mig over, at denne klassiker er slut, efter min mening burde den fortsætte lige så længe som Glamour (som jeg ikke forstår værdien af). Frasier er bare verdens bedste komedieserie i mine øjne. Anyway, har overvejet at købe dvd'erne, men er der nogen der kender kvaliteten af de danske undertekster? Gider ikke hvis det er sådan noget Viasat tekstning..
Et andet spørgsmål: Vides det hvornår den fulde serie udkommer på dvd, á la Friends?

Thomas
Gravatar

#6 filmz-Kedde 19 år siden

#5: Tekstning helt ok. Kvaliteten er som den skal være.
Desuden kan oplyses, at samtlige sæsoner udgives løbende med ca. 5-7 mdr.s mellemrum. Sæson fire skulle have release i marts-april.
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#7 filmz-mongo 19 år siden

Hva fanden sker der for de billedtekster?! Hold kæft hvor er det elendigt!
Gravatar

#8 filmz-sanjo 19 år siden

#7
Og slap dog af, forfatteren har udtalt sig om sagen en gang.. Men nogen mennesker kan åbenbart ikke se humoren i det.
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: