“G.I. Joe: Gengældelsen” formår at gøre det, som så mange andre actionbrag ikke evner: At tage opgaven med at lave meningsløs action seriøst. Man føler sig svinegodt underholdt af en film, der stråler af at være lavet med overskud, selvironi og en sprængfarlig kærlighed til det vilde – det helt vilde! Med minimum 10 aktive actionhelte/skurke er der altid fart over feltet, altid nye locations for kampscenerne og altid et eller andet spil i gang. Skuespillerne gør deres pligt; instruktøren føles ikke som en, der overhovedet ved, hvem Justin Bieber er; og “G.I. Joe: Gengældelsen” ender dermed som årets hidtil vildeste, fedeste og bedste hjernedøde testosteron-brag. Det her er action, så det basker!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hr. Nielsen 11 år siden

Sad først og tænkte "det var satans", indtil jeg læste dette 'i bedste "Iron Sky"-stil' og det slog mig, at der vistnok var noget med, at denne anmelder, fandt makværket Iron Sky god.....
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2 Batsy 11 år siden

Iron sky var herligt underholdene!

Jeg skal sikkert have den set, regner dog først med på Blu ray, da jeg skal se Iron man 3 i den her måned.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 Ispep 11 år siden

Vakse Viggo (1) skrev:
fandt makværket Iron Sky god.....


haha! Den var et makværk, ja. Ligesom den første GI Joe, så der skal guddommeligt indgreb til, hvis de kan rette op på tingene og servere en nogenlunde acceptabel efterfølger. Ser den nok en gang over en six-pack derhjemme :D
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

#3, altså med Ryan Gosling på skødet?
War. War never changes.
Gravatar

#5 Ispep 11 år siden

The Insider (4) skrev:
#3, altså med Ryan Gosling på skødet?


Nej.. "The Rock" :D
Gravatar

#6 Batsy 11 år siden

The Insider (4) skrev:
#3, altså med Ryan Gosling på skødet?



Tror han mener Hugh Jackman, siden han er så højt oppe og køre over The wolverine!

EDIT# Pis argh for sent ude!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#7 Ispep 11 år siden

Batsy (6) skrev:
Tror han mener Hugh Jackman, siden han er så højt oppe og køre over The wolverine!


Nej, han er ikke meget ved når han ikke kan dø :D
Gravatar

#8 Batsy 11 år siden

Ispep (7) skrev:
Nej, han er ikke meget ved når han ikke kan dø :D


No comment! :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#9 Ericmase 11 år siden

The Insider - Battleship - 5/6
Tarantrier - G.I. Joe: Retaliation - 5/6

HAHA! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep (3) skrev:
Ligesom den første GI Joe, så der skal guddommeligt indgreb til, hvis de kan rette op på tingene og servere en nogenlunde acceptabel efterfølger.
Jeg er spændt på at læse anmeldelser andre steder fra, alene pga den får 5 her:) Jeg har kun kunne finde en anmeldelse i B.T. og ifølge dem, har der næppe været nogen guddommelig indgriben...De giver den 1 stjerne:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: