En fin dvd udgivelse der bestemt er filmen værdig. Den tekniske præsentation kunne være bedre, men det filmiske indhold er langt over gennemsnittet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 El vez 18 år siden

Ja man kan jo altid tage de kyniske briller på :)

Du har til dels en pointe mht. selvironien, som jeg dog ikke mener er et must i denne type film. Jeg synes bestemt glimtet i øjet er til stede og der er en varme over filmen som gør den unik.

Jeg synes det er for nemt at sige at den er 10 år for sent på den - vi er begge på alder med Largeman/Zach Braff, men hans fortælling er jo netop at alting har stået stille for ham og derfor er han netop gået glip af generation x med ca. 10 år.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#12 filmz-Bruce 18 år siden

Ja jeg havde jo lidt den samme feel som da jeg så Lost in Translation. Synes bare det var en super dejlig oplevelse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 myggen 18 år siden

Det er sikkert mig der ikke fatter ret meget, men jeg er forholdsvis enig med chandler. Jeg var ret skuffet, og synes faktisk filmen var lidt kedelig og intetsigende.

3/6.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#14 vapor 18 år siden

#9 0g #13 Helt enig. Lidt kedelig film. Men de spiller da fint.
Gravatar

#15 Vestas 18 år siden

Fin anmeldelse! Noget mere begavet end Bettina Ihavenoclue Heltbergs anmeldelse i Politiken, som jeg stadig har ondt i maven af.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#16 dyg 18 år siden

#15 - Hold da kæft.. Den kan få prisen som årets ringeste anmeldelse. Det er jo bare en sludder for en sladder. Hvis hun vil jorde en film, så bliver hun nødt til at komme med nogle argumenter, i stedet for at opremse handlingen på en så nedladende måde.

At give 1 stjerne uden at forklare en dyt om hvorfor er da håbløst. Håber ikke hun anmelder film længere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 Vestas 18 år siden

#16 - Selvfølgelig gør hun da det. Netop i dag er hun aktuel med en "anmeldelse" af den islandske film Niceland og Forhekset.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#18 DarkLight 18 år siden

Var det ikke også hende der var bitter over Desperate Housewifes? Hendes kæreste er nok skredet, og nu skal filmene have straffen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 Vestas 18 år siden

#18 - Det er nu ikke altid, hun bare rakker ned på filmene. Nogle gange er hun bare talentløs - ligesom f.eks. hendes "anmeldelse" af Million Dollar Baby. Find fem fejl...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#20 El vez 18 år siden

#15 Tak for det. Ja det er synd når anmeldere ser sig sure på film og efterfølgende forsøger at ødelægge oplevelsen for andre. Hun gennemgår jo nærmest alle større punkter i handlingsforløbet og det der kan spoiles bliver spoilet i den anmeldelse - hun skulle skamme sig.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: