En fin dvd udgivelse der bestemt er filmen værdig. Den tekniske præsentation kunne være bedre, men det filmiske indhold er langt over gennemsnittet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 DarkLight 18 år siden

Go' anmeldelse. Jeg er fuldstændig enig. En af de film man ikke må misse.
Det eneste jeg lige kan sætte en finger på er kommentarsporene. Gabende kedelige og nærmest refererende. Havde håbet på at Zack virkelig havde noget at fortælle, nu hvor han havde fingeren på overalt. Desværre nej. Disse kan man slet springe over.

5 / 6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 dyg 18 år siden

Fin anmeldelse, og jeg kan kun være helt enig. Zach Braff er virkeligt en stjerne på vej op på den store filmhimmel.

5/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 davenport 18 år siden

God anmeldelse ElVez :)
Det lyder som noget for mig. Skal jeg forstå det som om det var en film i samme "genre" som Fargo? - Det lyder lidt sådan i din beskrivelse af lagdelt film.
Så er jeg nemlig på vej til DVDpusheren..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 El vez 18 år siden

Tak for roserne :)

Jeg har svært ved at sidestille denne film med "Fargo", som i min bog er en af de bedste Coen film og en af dem der har sin helt egen unikke stil.

Genremæssigt ligger "Garden State" et sted mellem "Ghost World" og "Lost In Translation", men den er helt sin egen og bedre end de to førnævnte.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 davenport 18 år siden

Jeg mener heller ikke Fargo på den måde, mere at det er en fortælling.... Jeg har meget svært ved at forklare lige præcis hvad jeg mener, og jeg har desværre ikke set nogen af de to film du nævner. (/me bowing head)

Og Fargo ER den bedste Coen i min bog, Ja, en af de bedste film nogensinde!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 dyg 18 år siden

#5 - Ghost World kan fåes for 25kr i Stereo Studio. Afsted!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 davenport 18 år siden

Nåe, den har jeg set i TV.. Vidste faktisk ikke at den hed det. Den var ok, jeg kan bare ikke fordrage Scarlett Johanson, fordi hun er så pisse grim! - Steve er altid god.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 Riqon 18 år siden

Kender en amerikaner der var til for-premieren, hvor Zach Braff selv kom og svarede på 40 minutters spørgsmål fra salen. Gid jeg havde været der, filmens styrke er virkelig dens originalitet og det faktum, at den ikke nedlader sig til at lade en fyr stikke sin diller i en tærte i et latterligt forsøg på at trække publikum til. Det er en intelligent ungdomsfilm.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 chandler75 18 år siden

Jeg må så gå i mod strømmen og sige at jeg synes det var en omgang shoegazing navlepilleri.

Hvor er det dog synd for Zack at han frivilligt har taget nervemedicin siden han flyttede hjemmefra og hvor er dog synd for Natalie Portman at hun ikke kan holde sine kæledyr i live og hvor er det dog synd for alle vennerne, at de ikke er kommet videre i deres liv...

Det her er en film om Generation X-wannabes, 10 år efter Generation X gik af mode.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 chandler75 18 år siden

Desuden synes jeg den er komplet blottet for den selvironi og glimt i øjet der gjorde "Lost in Translation" udmærket og "Ghost World" til en af de bedste film i nyere tid.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: