“Garfield 2” er – ligesom sin forgænger – langtfra den ideelle, charmerende filmatisering af tegneserien, som millioner af fans har håbet på. Filmen er endnu mere ujævn end etteren, og den lider i høj grad af mangel på væsentlige overraskelser og den herlige sarkasme, der gennemsyrede Jim Davis’ oprindelige skriverier. Kun for de allermindste. Filmen bliver præsenteret fint på dvd, og discen byder på et par interessante, kortfattede dokumentarer om forfatteren Jim Davis’ arbejde, mens resten af ekstramaterialet primært henvender sig til børn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-TC 17 år siden

#8
Jeg så den sammen med mine små søskende på 8 og 12 og den røg rent hjem...
Filmen låner lidt fra Dr. Doolittle konceptet med talende dyr men det giver bare dyrene mere personlighed og gør filmen sjovere. Jeg kan godt forstå hvis nogen synes at filmens historie osv. ikke er ret god - men man skal jo også tænke på hvem den henvender sig til.
Gravatar

#12 Zabriskie 17 år siden

Le temps détruit tout
Gravatar

#13 filmz-tvenge 17 år siden

garfield 2 styrer
Gravatar

#14 Bohemian 17 år siden

jeg styrer.....
Free in serenity.
Gravatar

#15 HonoDelLoce 17 år siden

#14

And who do you rule? The large dark nipple-people?

;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 Bohemian 17 år siden

OH My God! How U Know? Me Exsposed Me Self! Me Hide With Me Dark Nipple People 4Ever!!!
Free in serenity.
Gravatar

#17 HonoDelLoce 17 år siden

#16 ;)

Den var s'gu nok sjovere, hvis man har set Kung Pow ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 Bohemian 17 år siden

Lol Ja! : )
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: