“Garfield 2” er – ligesom sin forgænger – langtfra den ideelle, charmerende filmatisering af tegneserien, som millioner af fans har håbet på. Filmen er endnu mere ujævn end etteren, og den lider i høj grad af mangel på væsentlige overraskelser og den herlige sarkasme, der gennemsyrede Jim Davis’ oprindelige skriverier. Kun for de allermindste. Filmen bliver præsenteret fint på dvd, og discen byder på et par interessante, kortfattede dokumentarer om forfatteren Jim Davis’ arbejde, mens resten af ekstramaterialet primært henvender sig til børn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-fiselouise 17 år siden

den err god og sjov
Gravatar

#2 davenport 17 år siden

*GG*
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-wetfox 17 år siden

#1

God slutning til en film-anmeldelse på 6.klasses niveau ;)
Gravatar

#4 filmz-freudstein 17 år siden

6.klasses niveau,jamen så er den jo rettet mod fleretallet herinde :D
Gravatar

#5 Bohemian 17 år siden

Den første var både pinlig og dårlig, Garfield hører overhovedet ikke til på det store lærred.

Denne forstættelse kan kun stinke..Jeg skal se den på et tidspunk så jeg kan svine til..
Free in serenity.
Gravatar

#6 filmz-duckfighter 17 år siden

#5 -> helt enig

Garfield skal læses på papir, omend det her også går an:

http://shortlink.dk/50d144a8
Gravatar

#7 BN 17 år siden

#6:

tak for linket ... måske har jeg skimmet dem for hurtigt igennem, men jeg ledte efter den strimmel med Garfield der nedstirrer Harald, så denne tilsidst bliver træt af det og rejser sig fra sin stol, hvorefter Garfield indtager hans plads og siger et eller andet nedladende á la "Mennesker!"
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8 HonoDelLoce 17 år siden

Hvis nu ens mindre søskende var helt forgabte i den første - kan det så gå an at anskaffe denne som julegave til førnævnte ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 Syndrome 17 år siden

Håber virkeligt de stopper efter denne.. Garfield skal læses.. ikke ses :D
danielbloch.dk
Gravatar

#10 Syndrome 17 år siden

Okey.. måske også "ses" i form af et tegneserie-hæfte.. i ved hvad jeg mente :)
danielbloch.dk

Skriv ny kommentar: