Mens kassetænkningen har sat sit tunge præg, dundrer “Ghost Rider” desperat derudad i en tomgang af ensformige knaldeffekter og rappe replikker. Og tilbage bliver kun en djævelsk hovedpine udløst af tanken om, at filmen desværre nok skal få den efterfølger, som den så målrettet stræber efter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 dolphinfriendly 17 år siden

Komplet idiotisk film, med sekvenser der er så fantastisk stupide at man ikke helt forstår det. Derudover har jeg ALDRIG set Cage i så pinlig en rolle og det siger absolut ikke så lidt.

1/6 herfra.

Gravatar

#2 filmz-xlarti 17 år siden

Eva Mendez!! *clickety click* Billetter bestilt!
Gravatar

#3 Munchkim 17 år siden

Man kan da håbe at der kommer en Directors Cut som der gjorde med DareDevil... Det var jo også en helt anden film.
Gravatar

#4 Collateral 17 år siden

Hm, skal se den på tirsdag, så må jeg jo se om den virkelig er så skidt som her gives udtryk for.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 filmz-Bulldog 17 år siden

Jeg forstår bare ikke at han har fået lov efter den forfærdelige filmatisering af "Daredevil".
Gravatar

#6 Yoda 17 år siden

Helt enig med Dolphinfriendly. Filmen er pinlig til det stupide!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 Skobbolop 17 år siden

#5 Enig. Den mand er da virkelig talentløs..

man bliver sgu bitter når sådanne folk bliver ved med at få lov til at lave de film...
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#8 filmz-Egoorcs 17 år siden

WhaT?? I fucking love it. Der var scener fra de første Ghost rider comics og især fra "The road to damnation". Mephisto skulle bare være mere rød-i-det og hele det at putte de fire elementer a la Fantastic Four.
5/6
Gravatar

#9 filmz-maxhh 17 år siden

#8

Det er da dejligt at der er en målgruppe, og denne målgruppe kan lide filmen...

Personligt holder jeg mig dog nok væk, indtil engang der ikke er andet i fjernsynet...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#10 erikjust 17 år siden

jeg kunne faktisk godt li den 5 stjerner fra mig, ghost rider jeps en ganske udemærket film.

Den banker snottet ud af både hulk og dd, og med sangen riders in the sky kan du ikke gå galt i byen.

nå ja det bliver spændene og se om den kan stå fast i mylderet af alle de film der kommer i år.

For som ekstre bladet skrev bliver det et rigtigt drenge røvs år.

Skriv ny kommentar: