“Glee” er ikke helt fejlfri, men tv-serien er alligevel fuldstændig uimodståelig – et varmhjertet, velspillet og ofte opløftende sammensurium af musik, dans, følelsesladet drama og storartet humor. Dvd-udgivelsens transfers og lydspor er udmærkede, om end en smule skuffende. Det ville desuden have været dejligt med mere (og mere dybdeborende) ekstramateriale, men udgivelsen er trods alt et godt køb for tilhængere af moderne popmusik, musicals og gode tv-serier i al almindelighed. Udgivelsen huser seriens første 13 afsnit. Den første sæsons resterende episoder blev først for nylig transmitteret på amerikansk tv og udkommer på dvd til august.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Outbound Sith 13 år siden

Welcome to Gleek club, Johan! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 The Insider 13 år siden

Tusind tak, Thomas! :-) * hiver dirigentpinden ud af ærmet * Synger du for, eller skal jeg?
War. War never changes.
Gravatar

#3 Outbound Sith 13 år siden

Vi må tage en sing-a-long marathon, når jeg får den fulde sæson ind ad døren! :D
Det er i øvrigt først til september. :(

Tiany og jeg sang i øvrigt "Don't Stop Believing" til Filmz Sommerfesten forrige lørdag - til resten af selskabets dybe undren...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#4 The Insider 13 år siden

#3, arrrgh, nu er jeg dæleme bitter over, at jeg ikke dukkede op! :-( Den skal vi da synge flerstemmigt til næste julefrokost :-) Det er kun i USA og England, at 1. sæson udkommer i september, herhjemme kommer den omtrent en måned tidligere (i hvert fald ifølge både Moviezoo og SF Films eget pressesite). Do it! Og hvorfor er Glee SingStar ikke på tapetet?
War. War never changes.
Gravatar

#5 wimmie 13 år siden

Måske én af de serier jeg skal få kigget nærmere på...har netop været bange for at det var for sukkersødt, men hvis Johan siger god for humoren, så kan det ikke være helt skidt :p
Og Jane Lynch er jo fantastisk...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 The Insider 13 år siden

#5, jeg er oprigtigt smigret, men hvordan i alverden kan du tage dét seriøst, som jeg har at sige om andres humor? ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 wimmie 13 år siden

....on second thought.... :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 Outbound Sith 13 år siden

Jeg var også en anelse forvirret over argumentationen...
Men lige i dette tilfælde har manden jo helt og aldeles ret! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#9 Lady Arwen 13 år siden

Vi må have en Filmz Glee Karaoke fest :D

Synes det er en supergod serie, dog finder jeg det lidt træls at de ikke venter med at udgive DVDer til de kan udgive hele sæsonen istedet for en halv...
Doctor Who <3
Gravatar

#10 Herrguth 13 år siden

Jeg er helt enig i anmeldelsen.
Jeg begyndte selv at se serien og var noget skeptisk, men jeg blev hurtigt vundet over af de charmerende karakterer, de fængende sange og positiviteten.

Skriv ny kommentar: