Denne udgivelse kan med ét ord betegnes som “gennemsnitlig”. Filmen i sig selv er plaget af mange problemer, og det samme kan siges om lyd, billede og ekstramateriale. Ingen af dem formår, at hive sig op på et ordentlig niveau, og der er derfor ikke meget at byde på i denne omgang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 putandtake 19 år siden

En meget flink anmeldelse!
http://www.rottentomatoes.com/m/godsend/
Gravatar

#2 azathoth 19 år siden

#1: Jeg er også en meget flink mand ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# ... og go' mod dyr Billet Mrk. XXX Filmz.dk :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 filmz-Randy Savage 19 år siden

han er spiller godt ham Robert DeNiro
Gravatar

#5 filmz-vassago 19 år siden

#1: det er godt nok barsk kritik, jeg var faktisk lidt overrasket over at den har fået så meget høvl. Jeg synes bestemt ikke det er en superfilm, men 03% er godt nok en lussing der vil noget - så slem var den heller ikke, jeg hælder nok selv mest til 2 ud af 6.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 putandtake 19 år siden

#5: Det er også tættere på min mening, med med 2 af 6, så hører du på den anden side også til blandt de 97%, der ikke var så voldsomt imponeret!
Gravatar

#7 filmz-greenie 2000 19 år siden

Jeg må godt nok indrømme at jeg var gedigent skuffet over hele film, historien, lydeffekter osv. Men samligner jeg med andre film (og det er heldigt for Godsend at jeg gør det) så får den 2 af 6. Udelukkende fordi jeg har sablet andre film ned til en ener.
I need a bunch of money and a fake I.D. - Oh, why didn´t you say so. Wait a minute while I pull it out of my ass!!! Long Kiss Godnight.
Gravatar

#8 Bony 18 år siden

Jeg fandt den til en 50,- i Expert.. Den må da siges at være en halvtredser værd ihvertfald.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: