“The Green Hornet” har dog enkelte velfungerende øjeblikke, og den ikoniske værdi af hat og maske er stadig så stærk, at selv Seth Rogen ser helt sej ud med dem på. Ellers så er hverken filmen eller 3D-effekten noget at skrive hjem om, men den giver os dog et sjældent gyldent ufrivilligt komisk øjeblik, da Rogans far – i skikkelse af Tom Wilkinson – dukker op i starten af filmen for at holde en dundertale til sin uvorne søn. Et skilt informerer os om, at der nu er gået tyve år siden sidst, men da Wilkinson dukker op til endnu en dundertale, har han mirakuløst ikke ændret sig det fjerneste. Udgifterne til de eksploderende biler må have slugt alle pengene til make-uppen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 misuma 13 år siden

Det lader ikke til at jeg skal forvente så meget af filmen...og alligevel ender den nok i superheltesamlingen engang. Ønsker man en mere seriøs helt i bil så er Black Lightning et godt bud imo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2 Babo Rises 13 år siden

Den har også fået to stjerner de fleste steder. Tror jeg springer over, selvom jeg havde en halv aftale med brormanden.
Gravatar

#3 Bruce 13 år siden

Du fik da tre gode film på stribe denne gang Benway, inden du trak nitten og røg på skideren :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4 filmzkim 13 år siden

Det havde jeg godt nok ikke regnet med...
Gravatar

#5 Wangsgaard 13 år siden

Surt havde set frem til Rogen/Gondry kombi :(
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#6 Frederik 13 år siden

Jeg synes nu at den var meget underholdene og jeg føler at der er lidt mere 'Gondry-ness' over den end hvad de fleste påstår. Christoph Waltz er specielt sjov som en skurk i midtvejs-krise, og hans første scene (fantastisk cameo af
James Franco
) er absolut fantastisk. Chou og Rogen's kemi fejler absolut intet og en kampscene mellem dem er som taget ud fra The Three Stooges.

4/6.

Gravatar

#7 PredatorX 13 år siden

Næsten ligesom jeg havde regnet med. Nu kan jeg i forvejen ikke døje den irriterende Seth Rogen, så det generer mig ikke så meget at skulle undgå denne :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 Babo Rises 13 år siden

PredatorX (7) skrev:
den irriterende Seth Rogen


Mega :)
Gravatar

#9 Djibyman 13 år siden

#6 , det glæder mig at nogen har noget positivt at sige om den, jeg var begyndt at blive urolig, da jeg skal ind og se den på søndag, men heldigt for mig, så er jeg tit uenig med andmelderne på denne side, jeg tror jeg kommer til at elske den.
Jeg synes nu traileren ser meget underholdene ud, og jeg er nok lidt skabs fan af Rogen, jeg synes han er super cool i Pineapple Express og Superbad.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#10 Djibyman 13 år siden

Hmmm, så har jeg så set den, og må tilstå at jeg nok er lidt enig med andmelderne denne gang, dog fandt jeg den underholdene nok til et par hurtige grin, men så var det også det, den får 3/6 herfra.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.

Skriv ny kommentar: