Ikke mindre end fem forfattere er krediteret for manuskriptet, der i forvejen er baseret på klassikeren af Neil Simon fra 1972. For mange kokke fordærver maden, og dette viser sig også tilfældet i denne noget rodede komedie med en langt fra tilfredsstillende afslutning. Ironisk nok bliver der i en samtale mellem Doc og Mac filosoferet over kvindens manglende komiske gen, og dette i en film, hvor man kunne ærgre sig over, at ikke bare én af skribenterne er en kvinde, så noget af mandehørmen kunne luftes ud af denne hormondrevne legeplads af en historie.

Ben Stillers fysiske talent og absurde komik som set i “Zoolander” (2001) og “Starsky & Hutch” (2004) kommer ikke til udtryk, ej heller viser han helt de underspillede og akavede kvaliteter som i f.eks. “Meet the Parents” (2000), og det er, hvad en Ben Stiller-film lever eller dør med. Hvis han hverken bevæger sig sjovt eller siger noget sjovt, er det bare ikke særlig sjovt… heller ikke, selvom der kompenseres med pruttelyde og bare bryster.

Farrelly-brødrene, Ben Stiller og ja, sågar også Ben Stillers far, Jerry Stiller, bør sætte sig ned og tænke sig lidt mere om inden næste karrieretræk. I komediens verden er der ikke plads til for mange fejltrin, og dette var et af dem.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Petrescu 16 år siden

Det kommer ikke som en overraskelse at Ben Stiler har begået endnu en halvtam film.
- hans talent har jeg altid kunnet overse.

Gravatar

#2 Tylerdurden 16 år siden

Syntes nu at den var ganske morsom.
men jeg forventede heller ingen ting af filmen.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#3 filmz-Is 16 år siden

Ny anmelder...
Gravatar

#4 filmz-B|aze 16 år siden

Er der bare bryster???
"Too wierd to live, and too rare to die"
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
Gravatar

#5 filmz-kikuchiyo 16 år siden

Farrelly brothers, what the fuck happened to you,man, your asses used to be beautiful ... !
Gravatar

#6 Tylerdurden 16 år siden

#4 Jep! Great T&A factor. And even a beaver shot!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#7 dh-ad 16 år siden

#4+6, Jamen så er 2/6 jo slet ikke berettiget! Bare bryster er til 3/6 og et beavershot giver altid mindst 4/6 ved enhver troværdig anmelder!

I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#8 filmz-mader 16 år siden

Bizart at de ike bare hyrede Cameron Diaz til rollen som hende den lyshårede wacho i filmen, hun både ligner lidt og spiller fuldstændig som Diaz...
You talking to me!!!
Gravatar

#9 filmz-mette bach 16 år siden

OK..,. ikke den bedste komedie af Farrelly brødrene. Men det er helt sikkert sådan en film man kan sætte sig i biografen og få nogle billige grin og så forlade den bagefter og glemme. Og det var lige hvad jeg havde brug for denne aften
Gravatar

#10 Riqon 16 år siden

Dens primære problem er nok, at den ikke er morsom.
Den andet problem er, at den er uoriginal og håbløst triviel.
Dens tredje problem er, at den heller ikke er romantisk.

Til gengæld ser Michelle Monaghan dejlig ud i den.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: