Med mangelfuldt ekstramateriale og en teknisk side der bedst kan betegnes som acceptabel er der ikke meget at komme efter med denne udgivelse, udover filmen selv. “Hidalgo” er dog en gennemsnitlig film, hvorfor overall-karakteren aldrig når højere end midten af spektret.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-rija 19 år siden

En a verdens bedste film!! Jeg gik faktisk kun ind og se begrund af Viggo Mortensen.. men efter jeg havde set dne første gang måtte jeg bare se den igen!!!
Den lyder lidt kedeligt men sys den er vildt god og så har dne os humor!
Gravatar

#2 filmz-Munk 19 år siden

En ok film, men at kalde den en af verdens bedste er en fornærmelse mod et lang række af andre film...
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#3 filmz-ane 19 år siden

.. En udmærket film.. den lever op til mine forventninger, men heller ikke mere. Den er en smule langtrukken og selve plottet er heller ikke det mest spændende...
Gravatar

#4 filmz-Erlingur666 16 år siden

syndes den her film er fin underholding. Jeg er en stor fan af viggo har en hest og det er bare en islansk hest, 4 STJERNERE af seks mulige.
Gravatar

#5 filmz-DocDoom 16 år siden

Jeg går ud fra, at det er din egen hest, der er islænding og ikke Viggos? :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#6 BN 16 år siden

#5:

*LOL*
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7 filmz-Erlingur666 16 år siden

ja doktor doom du har ret
Gravatar

#8 filmz-skovjensen 16 år siden

Efter som jeg bare ville se filmen med Viggo mortensen.
Belv jeg helt skut i den film jeg se den igen og igen den er bare mega god jeg elsker den film jeg se den næsten hver dag og den er spændeden fra hver dag der går.
Nu er jeg bare stor fan af Viggo mortensen:D

Skriv ny kommentar: