Det er en skam, at Joe Dantes “The Hole” ikke har nydt stor omtale eller succes, for det er en glimrende, lille gyser, der hæmmes af svingende skuespil, men et herligt miks af gys, grin og gåpåmod kompenserer for filmens brister. Det er en skam, at skiven ikke indeholder noget ekstramateriale, men AV-præsentationen er enormt imponerende. Fans af Dante og genren bør absolut give filmen en chance, og hvis man er den lykkelige ejer af et 3DTV, er det værd at bemærke, at “The Hole” indtil videre er den gyser på markedet, som fungerer bedst i 3D.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 lasse78 12 år siden

ser frem til at se denne film, da jeg personlig er kæmpe fan af sådanne "børne" gysere. Når vi snakker om huller i jorden, så bør min favorit inden inden for genren nævnes "The Gate".
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#2 loki 12 år siden

Har netop fået det set, og 4/6 passer sådan set udmærket.

Chris Massoglia er ikke just blændende, men så ringe gør han det dog heller ikke.

Det største problem syntes jeg umiddelbart er aldersforskellen mellem netop Chris Massoglia og Haley Bennett. Hun er tydeligvis flere år ældre end ham (20-21 / 16-17), og deres "interesse" for hinanden bliver derfor lidt underlig at se på (ikke at der er noget galt med den aldersforskel i virkeligheden, men hun skulle tydeligvis forstille at være yngre end det hun ligner). Underligt at de ikke har castet en på hans alder.
www.peakoil.dk
Gravatar

#3 Justin 12 år siden

Hvordan kan den få karakter for ekstra materiale når det ikke medfølger ??

Gravatar

#4 Kruse 12 år siden

#3: Fordi at 1 ud af 6 er den laveste karakter på deres skala. De kan ikke give 0 i karakter.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 PredatorX 12 år siden

Jeg har den engelske ikke-3D udgave og den stinker godt nok :/ Nu taler jeg om billedet og den tekniske kvalitet. Ærgerligt jeg ikke ventede, og købte den danske istedet.

Filmen i sig selv syntes jeg var lidt fesen. Slet ikke på højde med instruktørens tidligere bedrifter - desværre.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 Justin 12 år siden

Kruse (4) skrev:
#3: Fordi at 1 ud af 6 er den laveste karakter på deres skala. De kan ikke give 0 i karakter.


er der ikke mulighed for af undlade af give karakter ??
Gravatar

#7 HonoDelLoce 12 år siden

Justin (6) skrev:
er der ikke mulighed for af undlade af give karakter ??


Den ene stjerne er fordi, at det trods alt er bedre, at der ingen ekstramateriale er, end at der er en trailer til en Uwe Boll-film!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 PredatorX 12 år siden

#7

LOL
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9 BN 12 år siden

Justin (6) skrev:
er der ikke mulighed for af undlade af give karakter ??


Joh ... man kan bare kvitte jobbet som anmelder for Filmz. Eller evt. bare melde sig syg, så de er nødt til at få en anden til at skrive anmeldelsen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: