Der skal dog ikke lyde et ondt ord om selve genren, for en god romatisk komedie kan man i princippet aldrig få nok af. Så hvis du er i sødsuppe humør i julen, så gå ned og lej “Da Harry mødte Sally” eller “Pretty Woman” i stedet. Men hold dig væk fra “The Holiday”, den har intet på hjerte.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Angel Eyes 17 år siden

Virker det ikke lidt som en uskyldig version af "Tara Road" der var oppe i biografen for et halvt års tid siden? Men havde nu også på fornemmelsen at "The Holiday" var intetsigende...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#2 chuck 17 år siden

#1 Fuldstændig, og Tara Road var sutte ringe, så jeg venter til The Holiday kommer på DVD. Lortet skal jo ses :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#3 Hal60 17 år siden

Nå ja, sikke en overraskelse... bare selveste traileren brændte på min nethinde. Men romantiske komedier er nu heller ikke lige min boldgade. Det kan være jeg engang vil se filmen, hvis jeg nu skulle få lyst til at straffe mig selv.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#4 chuck 17 år siden

#3 Dit brugernavn får ellers én til at tænke på romantiske komedier :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#5 Tylerdurden 17 år siden

Synes filmen fungerer. Jeg kom ikke i jule steming, men jeg sad og ønskede at jeg var forelsket. 5/6 i min bog.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#6 chandler75 17 år siden

Cameo-spoiler:

Filmen er næsten værd at se bare pga. Dustin Hoffmans 3 sek. cameo :D
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 chuck 17 år siden

#6 Nu steg den lige på min liste. Tak for heads up.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#8 filmz-Phelodivia 16 år siden

Jeg er faktisk meget glad for denne film :)

Skriv ny kommentar: