“Howard the Duck” er fuldt forståeligt blevet kendt som en af de værste film nogensinde. Filmen har dog fået en del fans, siden den oprindeligt floppede i biograferne tilbage i 1986, og de kan glæde sig over, at filmen omsider er udkommet på dvd. Udgivelsens AV-præsentation er forholdsvis hæderlig, og det samme kan man sige om ekstramaterialet. Det er dog vigtigt at pointere, at denne udgivelse indeholder den censurerede udgave af filmen, som ikke indeholder den famøse scene, hvor monsterets lange tunge nærmer sig Lea Thompson i lastbilen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dyg 13 år siden

Jeg ELSKER denne film. En af min barndoms favoritter, og jeg ser den stadigvæk jævnligt med største fornøjelse.

Ingen tvivl om, at det ikke er nogen "god film", men den har så meget charme, at jeg blæses væk hver gang jeg ser den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 The Insider 13 år siden

#6, som nævnt i anmeldelsen er transferet også plaget af en del snavs og støj - ikke i et omfang, hvor det altså er direkte distraherende, men det er mærkbart, og det trækker selvfølgelig også ned :-)
War. War never changes.
Gravatar

#13 lasse78 13 år siden

Jeg må være lettere retarderet, for jeg mindes at denne film var pisse fed!!!

Finurlig anmeldelse, hvor jeg kun kan være UENIG!!!! Dog, gad jeg godt se The Insider, anmelde "The Howling part 2". Den ville nok kun bestå af et enkelt ord "CRAP". hehe
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 13 år siden

Filmen er blandt de mange der går under betegnelsen "så dårlig at den er god". Der er sgu da rigeligt at grine af og blive underholdt af i denne film, og jeg står også ag på karakteren 1/6 (eller 0/6 som nogle hiver fat i).... i fare for at lyde som en sur teenager, vil jeg nu sige, at vi har i hvert fald ikke samme humor, hvis i ikke kan grine af denne film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Buzz 13 år siden

Musike gøre at den film skal 2 og film skal ha 1 så det 3/6 musik af John Barry cool
Gravatar

#16 elwood 13 år siden

Billede 1
And number one, on tonights Top ten list of things you don't wanna find nailing your wife, when you come home from work

Billede 2
Tjener! der er en flue i min suppe!

Billede 3
WTF! those aren't Walkie Talkies!

Billede 4
Now hold still skavvvtttt, this might feel a little cold...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 MOVIE1000 13 år siden

Jeg kender ikke filmen, men jeg kan ikke se hvordan den kan sælges ved at der står "George Lucas præsenterer en film af manuskriptforfatterne til Indiana Jones og templets forbandelse"
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 gizmomis 13 år siden

Elsker den film må jeg indrømme :-) den er simpelthen så kikset at den er super fed.. men jeg har så åbenbart en helt anden humor end anmelderen..
Gravatar

#19 Geekalot 13 år siden

må i tage jer sammen !, den var da helt oki hehe, da den kom engang for længe siden :)
Gravatar

#20 HelmerJ 13 år siden

Elendig film, men på den rigtig gode måde
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: