“Howard the Duck” er fuldt forståeligt blevet kendt som en af de værste film nogensinde. Filmen har dog fået en del fans, siden den oprindeligt floppede i biograferne tilbage i 1986, og de kan glæde sig over, at filmen omsider er udkommet på dvd. Udgivelsens AV-præsentation er forholdsvis hæderlig, og det samme kan man sige om ekstramaterialet. Det er dog vigtigt at pointere, at denne udgivelse indeholder den censurerede udgave af filmen, som ikke indeholder den famøse scene, hvor monsterets lange tunge nærmer sig Lea Thompson i lastbilen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Tommy Kristensen 13 år siden

Jeg er egentlig overrasket over, at SÅ mange synes det er en "okay" film :)
Gravatar

#22 HelmerJ 13 år siden

Der er jo nok en del af os der har fået den ind med andemælken som børn eller i de spæde teenageår
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#23 lyspunkt 13 år siden

#21

Det har så afgjort noget med forventningerne at gøre. Hvis du ved at det er noget skrammel og man så finder et par scener, der egentlig er sjove, så er man positiv overrasket.
Det er jo oftere at man har store forventninger til en film pga hype og medieomtale - f.eks. Avatar hvor en ringe historie er med til at skuffe på trods af en ellers fantastisk oplevelse.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#24 misuma 13 år siden

Howard The Duck er en af mine yndlingsfilm, jeg så den mange gange som barn og ser den stadig. Jeg bruger sågar Howard som avatar på en anden hjemmeside.

Jeg synes den får urimelige mange hug, skuespillet/effekter fejler sgu ikke noget taget filmens alder og tema i betragtning....men på den anden side...jeg er vist ikke den rette at spørge.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#25 BN 13 år siden

misuma (24) skrev:
jeg er vist ikke den rette at spørge.


Hvorfor ikke?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#26 nephilim 13 år siden

For mig er det en klasikker,en stor 80'er film sammen med poltergeist,tilbage til fremtiden,en vild pjækkedag,ja selv roger rabbit,som nu heller ikke i dag,er overbevisende..
ja kunne blive ved,hvad med Gremlins.
Film fra ens unge år gør indtryk,og "vi" kan se det fede i filmene.kan godt forstå at 90'er generationen,har sværer ved at sluge de film
Gravatar

#27 misuma 13 år siden

BN (25) skrev:
Hvorfor ikke?


Fordi jeg har et usundt kærlighedsforhold til filmen og nostalgi gør desuden blind som man siger...så'en cirka da.

Jeg ser filmens plathed og små skønhedspletter som en del af charmen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#28 BN 13 år siden

misuma (27) skrev:
Fordi jeg har et usundt kærlighedsforhold til filmen


Hehe, som du dog kan sige det!

misuma (27) skrev:
nostalgi gør desuden blind som man siger ...

Jeg ser filmens plathed og små skønhedspletter som en del af charmen.



Jeg syntes selv godt om den, da jeg var omkring de 20 år, uden dog ligefrem at elske den. Men jeg må indrømme, at den ikke siger mig noget idag ... lige bortset fra den besatte Jeffrey Jones. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#29 Kyllingebenet 13 år siden

misuma (24) skrev:
Howard The Duck er en af mine yndlingsfilm, jeg så den mange gange som barn og ser den stadig. Jeg bruger sågar Howard som avatar på en anden hjemmeside.

Jeg synes den får urimelige mange hug, skuespillet/effekter fejler sgu ikke noget taget filmens alder og tema i betragtning....men på den anden side...jeg er vist ikke den rette at spørge.


Vi sidder i samme båd, misuma. :P
Gravatar

#30 misuma 13 år siden

Le Chick - Savner dig sgu på GR. Ses vi til HIP Gathering?

On topic - Howard styrer!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: