Det kunne såmænd have været en glimrende film, men Affleck og Phoenix lever slet ikke op til det potentiale, som den ellers glimrende ide byder på. Temaet er fint, skuespillet er i top, men det er som om, fokus er lagt forkert. Der er for mange hverdagsscener, og humoren bliver aldrig for alvor sjov. Udgivelsen er mest af alt ligegyldig, og det er da lidt ærgerligt med to ellers dygtige personer bag roret.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lord Beef Jerky 13 år siden

De er faktisk ligeså heldige i USA, at have en hel Tv-serie som omhandler de op- og ned ture, livet som kendis byder på. Og så har Klovn endda stjålet stort set alt fra idé og temasang til vittigheder og hele afsnit derfra. Anyway, synes filmen her lød som en meget sjov idé, men de anmeldere jeg for det meste holder med, bryder jeg ikke specielt om filmen. Jeg ser den nok på et tidspunkt, men den røg meget hurtigt langt ned af min liste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2 corleone82 13 år siden

Det er lidt underligt at den får fem stjerner fra Filmz i biografen, men nu får den 2 stjerner..
hvad er ideen med at der skal være to anmeldelser?

Personligt synes jeg filmen er ok, er dog MEGET skuffet og ekstramaterialet. med så meget historie bag filmen burde der være et bedre interview, hvis man da ikke lige gider se hele filmen (som er lidt lang) med kommentatorspor...
Gravatar

#3 DjBeau 13 år siden

#2

Vi er en del anmeldere på Filmz, og vi har meget forskellig smag. Så når to anmeldere giver forskellige karakter, kan du prøve at kigge på, hvem du normalt er enig med - så er det sandsynligvis den anmeldelse, der vil give mest mening for dig :-)
What would Egon Olsen do?
Gravatar

#4 BN 13 år siden

corleone82 (2) skrev:
hvad er ideen med at der skal være to anmeldelser?


Når man hører flere forskellige meninger eller betragtninger om en film, kan man bedre danne sig et forhåndsindtryk af den. Man får et bredere billede af tingene.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 corleone82 13 år siden

Jo jo, jeg forstår godt ideen, og den er da også ganske prisværdig... men det er stadig en anelse underligt i min optik... men i dette tilfælde må jeg så sige jeg befinder mig et sted mellem de to anmeldelser... har i ikke endnu en anmelder, så kan det være vi får et match... :)
Gravatar

#6 mslot 13 år siden

Jeg kunne fandme ikke regne ud at det var fake. Jeg synes virkelig at dokumentaren var i top. Elsker hvordan den viser dualiteten i et menneske... Og fuck hvor gør Phoenix det godt!!

BN >> Et forhåndsindtryk af en film, gør kun filmen dårligere. Ihvertfald i mine øjne. Jeg forsøger helst ikke at læse om film jeg tror jeg vil finde spændende. En persons mening skal ihvertfald ikke ødelægge det for mig.

Gravatar

#7 BN 13 år siden

mslot (6) skrev:
BN >> Et forhåndsindtryk af en film, gør kun filmen dårligere. Ihvertfald i mine øjne. Jeg forsøger helst ikke at læse om film jeg tror jeg vil finde spændende. En persons mening skal ihvertfald ikke ødelægge det for mig.


Hvis du har det sådan med anmeldelser, er det nok bedst at lade være med at læse dem.

Det sker kun ekstremt sjældent, at JEG afholder mig fra at se en film på grund af dårlige anmeldelser - ihvertfald hvis jeg på forhånd har besluttet at give den pågældende film en chance. Og sommetider kan en anmeldelse give mig lyst til at se en film, jeg ellers IKKE havde tænkt mig at se. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: