“I, Robot” er en visuelt flot og tilpas spændende film, med imponerende effekter. Desværre medvirker de menneskelige karakterer til, at filmen aldrig bliver så god og involverende som den kunne have blevet, men der er alligevel tale om en generelt vellykket science-fiction-film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-_maje_ 19 år siden

Så filmen igår, og ja. Jeg blev da underholdt, så min tid var da ikke helt spildt :) men i mine øjne er denne film bare en omgang amerikansk anti-kommunistisk propaganda. Hvis eneste formål er at sende små hints til at Rusland sucks.
Gravatar

#32 chandler75 19 år siden

Huh?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#33 filmz-nemesis 19 år siden

Det må jeg indrømme, at det så jeg ikke i filmen, men det kunne jo bare være mig, der er noget galt med...
Gravatar

#34 filmz-_maje_ 19 år siden

Måske overfortolker jeg, men syntes der er mange ting som kan analyseres.. f.eks

Den onde korporation hedder "USR" = USSR
De onde robotter får en rød glød = Kommunismens farve

igennem hele filmen kommer der sådan nogle små hints, og syntes bare den generelle stemning i filmen leder mine tanker hen på det emne.
Gravatar

#35 lagoni 19 år siden

Jeg har ikke set filmen, umiddelbart minder 'USR' mere om 'USA' for mig. Og rød forbindes ofte med djævlen/djævelskab, så dete r måske derfor de onde robotter får en rød glød...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#36 filmz-Exitium 19 år siden

Den film var så fed!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#37 filmz-sanjo 19 år siden

filmen er god. Men hvor er jeg dog træt af will smiths, konstante spil af at spille "sej", "cool". Det ødelægger filmen på en måde. Kan ikke tage filmen helt seriøst når han hele tiden kommer med latterlige kommentarer.
Men ellers som en helhed spiller han godt, lige så længe han ikke er "sej" i det.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#38 MuManden 19 år siden

#37 Han er da for sej ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#39 Bohemian 19 år siden

har heller ikke noget mod will smith
Free in serenity.
Gravatar

#40 filmz-zenix 19 år siden

kan man dawnloade nogle af de film her???.. hvis man kunne ville det fandeme værre MAXIMALT fedt.... håber man kan...

Skriv ny kommentar: