“Ice Age” er en glimrende lille film, som er blevet til en lige så glimrende DVD. Varmt anbefalet til animationsfans i alle aldre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 inflector 21 år siden

Jeg gik igang med at se filmen, men stoppede simpelthen midt i den. Den er dårligt animeret og umorsom, men ok jeg er vel heller ikke en del af målgruppen. Eller det bare mig der er en gammel mavesur film seer med buskede øjenbryn?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Dårligt animeret? - Nu er det ikke en halvdårlig piratkopi du har siddet og set vel?

Filmen er enormt godt animeret, og er klart en af de bedste af slagsen. At du så måske ikke kan lide stilen er noget andet - men den er i hvert fald ikke dårlig animeret.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 inflector 21 år siden

Nej kvaliteten af filmen fejlede ingen ting. Men ok kan godt være at det bare er stilen jeg ikke kunne lide, men menneskerne var utroligt grimt lavet imo.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

#3 Menneskene ja, men nu er de jo heller ikke særligt meget med, vel? Ice Age er klart en af mine fav. animerede film sammen med Toy Story 2 og Shrek.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg syntes, at det var rart at se andre studier end DreamWorks og Pixar også kan lave både god og underholdende animation.

Jeg har altid været fascineret af animation og hvordan de med simple streger eller materialer kan sige mere end 1000-vis af ord.

Animations film er altid meget spændende, og velfortjent har de nu endelig fået deres egen kategori ved Oscar udelingen – BEST ANIMATED FEATURE FILM - ud over BEST SHORT FILM (ANIMATED).

-----------------------------------------------------
"We toons may act idiotic, but we're not stupid"
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

#6 21 år siden

Er humoren i Ice Age lidt ala Toy Story?

I så fald skal jeg nok også have investeret i filmen hvis skabere var de eneste som var gale nok til at hive det gamle "hit" Ice Ice Baby op af skuffen igen.
Gravatar

#7 filmz-Liou 16 år siden

Udemærket... både morsom og underholdene. 4 ud af 6.

Skriv ny kommentar: