Hvis filmen trods forbedringer alligevel ikke helt når den klasse, som f.eks. de bedste Pixar-film kan præstere, skyldes det først og fremmest dens overbelæssede historier. Her af simpelthen for mange figurer, der skal for mange ting, og et par af sidehistorierne føles mest som distraktioner. Det gælder ikke mindst sabeltigeren Diego, der tjente som en skjult forræder i starten af den første film og ikke rigtig har haft et formål i fortællingerne, siden han skiftede side.

Alligevel er “Ice Age 3 – Dinosaurerne kommer” en herlig karruseltur af en historie, rig på sjove episoder og med charme i overskud. Tredje gang er virkelig lykkens gang i denne film, som er et bedre værk, end jeg nogensinde troede, filmserien ville præstere. Dyrene i filmen har ganske vist altid været lige på grænsen til at uddø, men dette er vitterlig den første gang, hvor jeg rent faktisk ville være lidt ked af, hvis de gjorde det.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 jona 14 år siden

Yeah, vandt 4 billetter til filmen, nu kan jeg ikke vente med at se den!
Gravatar

#2 Hr_sol 14 år siden

Disney har altså ikke lavet Landet for Længe siden! :) det har Universel så vidt jeg husker
Gravatar

#3 Benway 14 år siden

#2 Nej, jeg huskede forkert. Det er rettet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4 MOVIE1000 14 år siden

hmm jeg venter stadig til den udkommer på dvd/blu ray jeg blev lokket med i bio for at se 2eren og det fortrød jeg ikke men denne her ser lidt anderledes ud og synes også det er at smide penge ud af vinduet når man alligevel skal have den på dvd/blu ray
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 Ericmase 14 år siden

Glæder mig så meget til filmen og god anmeldelse! ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 Nicki52 14 år siden

Den er så god, og Crash og Eddie er så sjove.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 enfilmnørd 14 år siden

Det lyder lovende, måske man skulle give den en chance
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#8 filmz-Narniabæver 14 år siden

Glæder mig også!

Crash & Eddie stjæler scenen!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#9 Ericmase 14 år siden

Har lige været inde og se den i Hillerød og hvor var den dog bare for fed man! Enig med anmelderen at det er den bedste i filmserien eller skrev han overhovedet det? Men fantastisk film! 6/6 stjerner herfra! Top underholdning! Men måske bliver "Up" noget bedre! Glæder mig til 4´eren vist der overhovedet bliver lavet en eller gør der?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10 filmz-Narniabæver 14 år siden

Har hørt at 4'eren foregår i vores tid.

Så på Moviezoo at Ice Age 3 bliver udkommer som DVD lige på min fødselsdag!
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: