Ringe, men ikke fuldstændig forfærdelig – “In the Mix” vil garanteret fryde Ushers mange fans, mens alle andre retmæssigt vil føle, at man har set det hele før og bedre. Filmen præsenteres fint, men den minimale mængde ekstramateriale er ligeså uimponerende som selve filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-The Omen 17 år siden

Hvorfor jeg så filmen til ende, aner jeg ikke. Det kan nok skyldes, at jeg grinte forfærdeligt meget over de lamme replikker, dårlige skuespil (mest fra Ushers egen side og hans kvindelige modstykke) og dn ufatteligt lamme udførelse.

En film, der bestemt ikke er en krone værd, men får man chancen for at se den gratis, er man inde for et godt grin.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#2 filmz-kikuchiyo 17 år siden

Jeg hader rap-stjerner der vil være respekterede skuespillere...
Gravatar

#3 Skobbolop 17 år siden

Hvad er der folk med folk der laver RnB og Hip Hop?... er det ikke nok med at deres musik stinker?... skal de virkelig også i gang med at ødelægge film?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#4 Skobbolop 17 år siden

#2.. sådan kunne man også have sagt det :D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#5 The Insider 17 år siden

Jeg synes faktisk ellers, at der er mange musikere, som gør det godt på film. Mos Def har gjort det godt i flere film, Eminem var fornem i 8 Mile og endda P. Diddy gjorde indtryk i Monster's Ball.
War. War never changes.
Gravatar

#6 chandler75 17 år siden

Jeg vil desuden stadig mene, at 50 Cent (eller Curtis Jackson, som hans filmnavn er) er værd at holde øje med (selvom jeg godt ved at ikke mange er enige).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 filmz-kikuchiyo 17 år siden

Det går nogenlunde fornuftigt for rap-stjernerne når de skal spille roller som RAP-STJERNE (eller rap-stjerne i svøb...)

Alle andre roller går lidt i skvudder mudder (med enkelte undtagelser).

Skriv ny kommentar: