“The Incredible Hulk” er en af de mest rutineprægede superheltefilm til dato. Bevares, filmen starter rigtig godt, den er flot, og ensemblet imponerer undertiden. Men filmen udarter sig hurtigt til et forudsigeligt, sjælløst effektorgie, der (ligeså hurtigt som publikum) mister interessen for fortællingen og karaktererne. Filmen har fået en bedre BD-udgivelse, end den fortjener. AV-præsentationen er eksemplarisk, og ekstramaterialet er mere end hæderligt. Fans bør ikke tøve med at købe filmen på Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 DemoMan 15 år siden

Jeg synes nu selv at The Incredible Hulk er en underholdene og fed film (og er langt bedre end Ang Lees, som simpelthen prøvede alt for meget at få noget ud som aldrig kom). Jeg gir filmen 5 ud af 6 stjerner.

Desuden så er anmeldelsen lidt ukorrekt på noget punkter. F.eks. så er jeg ret sikker på Louis Leterrier ikke havde noget at gøre med Transporter 1 (men derimod kun 2eren).
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

På det nederste billede ser det ud som om, at Hulk har fuldskæg.

Det må være en del af nyfortolkningen, men det manglede da også bare, at manken bredte sig...
Næste skridt må klart være at installere fimrehår i armhulerne.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 The Insider 15 år siden

#1, det har du fuldstændig ret i, hermed rettet. Hvad er så de andre punkter? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 Michael Andersen 15 år siden

http://filmz.dk/film/transporter-the

... kunne også trænge til en opdatering :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 DemoMan 15 år siden

#3 Ups, jeg formulerede mig vist lidt forkert. Det var kun dét der ikke lige var helt (fakta mæssigt) korrekt;)
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#6 kasperfmn 15 år siden

3 stjerner er næsten for godt, syntes den nye, og den gamle for den sags skyld, film om Hulk var elendig. Den står og vakler mellem 1 og 2, men må nok hælde mest til 1 stjerne.
Gravatar

#7 filmz-Is 15 år siden

Jeg er Meget uenig i anmeldelsen!
The Incredible Hulk sparkede røv, og var en af sommerens bedste oplevelser.
5/6 - Og musikken til filmen er helt fantastisk :)
Gravatar

#8 The-new-meister 15 år siden

Synes også filmen starter rigtige godt, men lidt længere hen i filmen går den bare for stærkt eksempel Tim Roths karakter hvor det bare går forstærkt med at han skal blive til en super soldat/monster. Ellers er det meste af underholdningen udmærket:)

3.5/6
Gravatar

#9 DemoMan 15 år siden

#7 Enig:D
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#10 enfilmnørd 15 år siden

Har lidt blandede følelser om denne film. På en måde kan jeg godt se hvorfor anmelderen nøles med 3 stjerner, især i forhold til årets andre tegneseriebrag. På den anden side ville jeg nok give den 4 stjerner, da Hulk på en eller anden måde, hører rigtigt godt hjemme i en effektfilm. Hulk smadre, det er jo det han gør. Syntes også historien er okay, har aldrig været den store hulk-fan, men denne film fik vagt min iinteresse for figuren.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: