“Jackass The Movie” er altså mere af samme skuffe. “Jackass” opdeler som intet andet TV-show folk i to kategorier: Enten elsker man det, eller også så hader man det. Karakteren på 3 repræsenterer altså en gylden middelvej. Fans af serien vil syntes at det er ALT for lidt og seriens kritikere vil synes at det er ALT for meget.

Hader man showet skal man absolut beholde tegnedrengen i lommen, men er man fan af showet er der absolut ingen grund til at man ikke også kan lide filmen, for man vil ligge flad af grin i samtlige 87 minutter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Erroneus 21 år siden

den er sq sjaw nok, men man skal også kunne li jackass i forvejen for at bruge penge på en biograf-bilet for 87 min kræver en man er lidt "fan" eller så skulle man have været hurtige ude og bestille jackass fra axelmusic.dk for 99 kr, det gjorde jeg og den er lige kommet, sq da meget godt klaret, en dag efter den danske prem :D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#2 filmz-Snuggi 21 år siden

Ja, det har jeg også. Det er faktisk ret fedt - og så får man blandt meget andet 29 minutters ekstra film, som blev klippet fra. Ikke på grund af det var for dårligt, men faktisk bare fordi de måtte vælge det bedste ud...
Gravatar

#3 filmz-vassago 21 år siden

Damn, jeg nåede ikke at bestille filmen.

Den er totalt griner, det er for sygt at de kan blive ved med at finde på latterlige ting, hvordan f**den får man idéen til at stikke en rakat i r*ven på sig selv, og så antænde den.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-west 21 år siden

#3 - Pardon me? Nåede ikke?

Har selv lige bestilt den derfra nemlig. (Thx Erroneous :)
Godtnok 10 dages ventetid, det du mente?
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

Hmmm, er sikker på at den stod til 179,- igår
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 filmz-west 21 år siden

vassago -

http://www.axelmusic.dk/productDetails/09736341644...

:)

Edit --
Ved ikke lige hvorfor den fux0r linket up .... det sidste 9-tal hører også med ..
Gravatar

#7 filmz-flammable 21 år siden

Cool film, det er lang tid siden jeg har grinet så meget :)
Gravatar

#8 filmz-vassago 21 år siden

jeg har bestilt den nu, jeg ville have bestilt den igår, men da den (det mener jeg i hvert fald at jeg så) kostede 169 eller 179, så ville jeg lige vente lidt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 filmz-Snuggi 21 år siden

Tilbuddet til 99 kr. gjaldt kun til og med fredag! Nu koster den normalpris igen.

Skriv ny kommentar: