Fem film, tre af dem fantastiske og to af dem “blot” gode, samt en hel del ekstramateriale hyldet i et minimalistisk og smukt cover er lig et must for Tati-fans. AV-præsentationen er ganske acceptabel (især kildematerialet taget i betragtning), så hvis man er til klassisk komedie af den fysiske slags, er der ingen vej uden om. Det er bedst at nyde filmene over en længere periode, da de primært fremstår mest som sketchfilm, og ikke film med traditionelle handlingsforløb.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 dolphinfriendly 17 år siden

Den boks har da været ude i en længere periode, så vidt jeg ved?

Gravatar

#2 chandler75 17 år siden

Den er først udkommet på dansk reg. 2 11. april.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 dolphinfriendly 17 år siden

#2 Ah ok - synes jeg har set den alle vegne gennem længere tid, men det kan selvfølgeligt også være en anden udgave. Helt klart en boks jeg skal erhverve mig, når den er faldet i pris om et halvt års tid - "Mon Oncle" er fantastisk. :)

Gravatar

#4 JannikAnd 17 år siden

What!? Man har da kunne erhverve den i Cinemateket i over et år...
Gravatar

#5 chandler75 17 år siden

Hvem skulle have udgivet den? PAN Vision har først udgivet den nu: http://www.panvision.com/o.o.i.s?id=196&produc...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 JannikAnd 17 år siden

Mærkeligt. Måske det har været en engelsk reg 2. Så vidt jeg ved, sælger Cinemateket ikke reg 1.
Gravatar

#7 Yoda 17 år siden

Det er ærgeligt, at der ikke bruges tid på en ordentlig anmeldelse af hver enkelt film i boxen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Flere af filmene har været og er stadig i Critirion Collection's katalog i flotte udgaver.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#9 chandler75 17 år siden

# 7 Det er ikke anmelderens skyld, men redaktørens, da vi forsøger at køre med nogle maximum længder for anmeldelser. Det er dog muligt at kompensere i tilfælde af større udgivelser.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 Yoda 17 år siden

#9

Ok! Havde nu heller ikke mistænkt Insider for dovenskab, det ligner ham ikke. ;-)

Måske Tati-udgivelsen (med hele fem film) burde have fået kompensation?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: