“Joy” skaber et behov, jeg ikke vidste, jeg havde. Ligesom med tv-shop. Simili-smykker og en moppe, der kan gå i vaskemaskinen. Jeg køber det hele. Også det tilsyneladende rod, der aldrig er tilfældigt. Dagens tilbud. Ring nu. Køb nu. Nedsat pris. Der er ingen anden som “Joy”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Driver 8 år siden

En eksmand i kælderen og to børn? Hvor gammel skal J-Law så lige forestille at være i denne O. Russell film? For hun var da fuldstændig fejlcastet som hjemmegående husmor i American Hustle og skulle aldrig have være nomineret for en Oscar for den rolle.

Hvis du slår "overvurderet" op i en ordbog, burde der være et billede af Jennifer Lawrence og for den sags skyld også David O. Russell, selvom The Fighter var god, eller Stephen Greene, som han valgte at kalde sig da han vidste, at han med Accidental Love havde lavet, hvad der ud fra anmeldelser ligner et decideret makværk. O. Russell er sgu en joke for ikke at stå ved de film, han laver.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#2 silegnaV 8 år siden

#1 For en gangs skyld må jeg erklære mig enig med dig.

Skriv ny kommentar: