“Jul på Vesterbro” er en rigtig fed TV-udgivelse direkte på DVD, uden alt for lang ventetid.

Ifølge Andens hjemmeside skulle DVD’en først udgives i julen 2004, men efter omtanke og en smule plageri fra kalenderens fans, valgte de allerede at udgive den her i foråret, kun 3 måneder efter den havde premiere i TV.

Er man fan af Anden eller en af hans mange personligheder fra hans shows, er denne DVD absolut et must-have objekt. Det kræver dog at man er åben for sort/plat humor, men efter man har set alle 24 afsnit kan man ikke lade være med at smile og tænke på det kæmpe arbejde der ligger bag et af Danmarks største one-man shows.

Dette er Andens guldæg, en julekalender af topkvalitet med mere end 7 timers stiv humørfyldt underholdning fordelt på en dobbelt DVD.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-trillefix 20 år siden

Elsker anders arbejde med denne julekalender. For mig er det jul hver gang jeg ser den. Selve den kontroversielle verden han drager os imod og får os til at holde så meget af. Forholdet mellem danny og randi der må så meget igennem, før de indser hvr meget de holder af hinanden eller måske er nødt til det. elsker at fundere over forholdne i den julekalender, da den er fuld med analytiske perspektivmuligheder. Grund til spekulationer og ikke mindst bare hylende morsom.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#12 filmz-ko 20 år siden

den var god nok men det er sku ikke noget jeg ville bruge penge på
Gravatar

#13 filmz-trillefix 20 år siden

#12 smag og behag er naturligvis forskellig, men jeg synes bestemt at den er pengene værd da.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#14 filmz-*film_elsker* 20 år siden

Elsker den julekalender!
Begyndte desværre først at se den ca d. 12 dec, men så også hver eneste afsnit efter det!
Er i det hele taget stor fan af Anden, og mener at han er på et helt andet level end stort set alle andre komikere.
Er enig med #10 (og #11, sådan set), den er absolut værd at se igen!

6 / 6
Gravatar

#15 filmz-scorpio 20 år siden

here god film skal købes. ellers så smadre vi jer!
Gravatar

#16 filmz-trillefix 20 år siden

#15 sikke en konstruktiv vurdering.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#17 Spanner 20 år siden

"here god film skal købes. ellers så smadre vi jer!"

HerRe

SmadreR
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 filmz-trillefix 20 år siden

Men filmen bør nu købes alligevel. ggg*
-
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#19 morten8546 20 år siden

Mega fed julekalender, jeg tror det er den bedste julekalender jeg har set!!!!!!
Angela Dodson: "Are you going down?!?"
John Constantine: "Not if i can help it."
Gravatar

#20 filmz-Ghidora 20 år siden

Har bestilt den... venter bare på den kommer... ja ved godt jeg er håbløst bagud... men ville lige vente og se om jeg fik den i gave =]
(>^^)>

Skriv ny kommentar: