“Jumanji” kan være vanskelig at se i dag. De over 20 år gamle effekter er ikke længere abeskønne. Faktisk er aberne ret hæslige. Men eventyret var godt. Derfor er det bare helt okay, at Dwayne Johnson og de andre spillere har videreudviklet eventyret i junglen. Det hilser jeg velkomment.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#19 #20 I har fået hele to tråde til off topics. Benyt venligst dem: http://filmz.dk/forum/tagwall/the-battle-of-mejse-... - dem, der er interesseret i at læse med, finder helt sikkert tråden.
Gravatar

#22 Mejse 6 år siden

#18 tænker det umiddelbart er sådan samtaler normalt fungere :) så det burde ikke undre så meget at de udvikler sig, og så er en anmeldelse snak i en anmeldelse vel ikke "noget helt andet" men ja vi stopper :)
Gravatar

#23 Geekalod 6 år siden

floskler og slogans? jeg giver mine argumenter da vi gerne vil publikum, anmeldere og naturligvis os selv det bedste, og der er jo ikke rigtigt noget der taler imod den nuværende aftale. kan slet ikke se, hvordan det at udgive en anmeldelse dagen før premiere skulle være nogen fordel heller, og det har du jo heller ikke kunne argumentere for.

og Morten just. jeg skal nok holde mig til filmz’ regler hvis du kan holde dig til distributørernes regler mht udgivelsestidspunkt af anmeldelser. skal vi aftale det?

Skriv ny kommentar: