“The Ladykillers” indeholder nok af de små finurligheder til at være et kig værd, men følelsen af, at man har set det hele før er evigt til stede. DVD-udgivelsen indeholder en flot billedside, men lyden og ekstramaterialet er ikke endvidere ophidsende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dh-ad 19 år siden

#10 Nåå,nåå, det var nu heller ikke sådan ment! :-)

Jeg synes bare man hører så mange, som har sat deres unikke hjemmebiograf op, og så er der sq en film der er for mørk i farverne, eller farve-intensiteten er ikke i orden.

Et ekstremt eksempel kunne være Matrix, man kunne jo gå helt i spåner for at justere den "grimme" grønne lød væk.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

I sammeligning med den originale fra 1955 blegner den hurtigt, selvom Coen brødrene nu altid er værd at bruge tid på.

Jeg syntes simpelthen at typerne og skuespillet er meget bedre i den gamle udgave. Det er Tom Hanks spil der redder denne udgave. 3/6 herfra.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 chuck 19 år siden

Jeg ville have sværget på, at Coen-brødrene ikke kunne lave så dårlig en film. Den originale er en rimelig komedie, men den har slet ikke pondus nok til en genindspilning. Det her er lige så slemt som Gus Van Sants genindspilning af Psycho.

Coen-brødrenes Ladykillers skal nok ses som en hyldest til den originale film - ligesom Psycho(1998) - men det ændrer ikke ved min skuffelse. The Coens har forbillederne i orden, så hvorfor ikke genindspille nogle af Preston Sturges film, hvis man endelig skal bevæge sig ned af genindspilningsvænget?

Er der nogen som har et bud på hvorfor talentfulde og nyskabende instruktører vælger at lave dåsemad??? Se nu bare vores gode ven Tim Burton, som vil genindspille Willy Wonka and the Chocolate Factory. Vi vil have gourmetkunst med friske råvarer i stedet for det her dåsemad!!!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#14 keitel 19 år siden

Det er spild af tid at se dette makværk,hvis jeg var Tom Hanks ville jeg være flov at medvirke i sådan engang hø.

Skriv ny kommentar: