“The Ladykillers” indeholder nok af de små finurligheder til at være et kig værd, men følelsen af, at man har set det hele før er evigt til stede. DVD-udgivelsen indeholder en flot billedside, men lyden og ekstramaterialet er ikke endvidere ophidsende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Angel Eyes 19 år siden

Ja, det er uden tvivl den tyndeste film fra Coen-brødrenes hånd, så man må bare håbe at de finder tilbage til deres gode gamle fandenivoldske genialitet i deres næste projekt; forhåbentlig en historie som de selv har skrevet!
Man bør unde sig selv at se Mackendricks originale "Ladykillers" fra 1955 med Alec Guinness og Peter Sellers i stedet for denne tynde genindspilning, for den er virkelig underholdende!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#2 El vez 19 år siden

Man kan ikke just sige de kommer til at arbejde alene på deres næste projekt, men det ser godtnok spændende ud :)

Men ja, Ladykillers er desværre en middelmådig affære som Hanks præstation heldigvis gør forholdsvis seværdig.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 El Capitan 19 år siden

#2 Det forstår jeg ikke.. Hvad sker der for alle de instruktører...
Gravatar

#4 filmz-Randy Savage 19 år siden

hav med Marlon er han sjov i filmen...?
Gravatar

#5 filmz-UDollar A.K.A. Nino 19 år siden

Jeg forventede nu ikke særlig meget af denne film, siden jeg hørte at mange blev skuffet, men må sige at jeg ikke er helt enig med dem.. Nu har jeg godt nok ikke set den orginale udgave, men jeg keddede mig nu ikke ret meget under denne version og til tider fandt mig selv i at grine højlydt af nogle af figurene..

Og så var Tom Hanks jo også en perle i filmen, hvilket også var et stort plus..

4 ud af 6
Spike: She Shall Look On Him With Forgiveness, And Everybody Will Forgive And Love. He Will Be Loved.
Gravatar

#6 filmz-Erroneus 19 år siden

Syntes nu nok 3/6 var lidt hårdt for den her film, den var ganske sjov og med en pudsig historie og en godt spillet tom hanks.

4/6 også :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#7 ks 19 år siden

Må være ærlig her, jeg var ved at kede mig ihjel under filmen. Der er nogle få gode humoristiske indslag, og en dejlig veloplagt Tom Hanks, men det ændrer desværre ikke ved det faktum, at jeg kæmpede bravt for ikke at miste koncentrationen fuldstændig.
Gravatar

#8 filmz-mike-ace 19 år siden

Jeg vil nu sige at dette er ikke ligefrem den bedste film jeg har set, der kommer da lidt sjove scener engang imellem, men jeg synes nu at Tom Hanks spiller forygende, men filmen kan godt til tider være lidt kedelig, men synes da godt den kunne få 4/6

//MJ
Take the Ride, Die with pride
Gravatar

#9 dh-ad 19 år siden

Citat fra anmeldelsen: "... som til tider også er lidt for lyst, hvilket betyder, at hudfarverne kan virke for blege."

Hvordan kan man kritisere dette, uden at tage med i betragtningerne, at det muligvis er kunsternes hensigt?
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#10 Michael Andersen 19 år siden

#9 Hvis det at hudfarverne er lysere nogle steder end andre, er et kunstnerisk valg, skal jeg gerne trække kritikken tilbage.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: