Alt i alt så vil jeg rose filmen for dens blændende skuespil og spændende historie… på den anden side så kæmper vi imod en smule manglende realisme og overdreven patriotisme. De to småting er ikke nok til at ødelægge denne film for mig, jeg var aldeles godt underholdt hele vejen igennem.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Michael Andersen 21 år siden

Azathoth, jeg vil lige sige, at dine billedetekster er rigtige sjove i din anmeldelse, ihvertfald de sidste to.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

Lidt sjov skal vi da ha... ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-Kedde 21 år siden

Vi skal da HAAAA' vi skal dda HAAAAA*!!! ;)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#4 chandler75 21 år siden

Ja, azathoth, dine stillstekster er virkelig morsomme. Flere af dem, hvem har brug for en anmeldelse!!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 azathoth 21 år siden

ok anmeldelser vil fra nu af KUN bestå af billeder med sjove stilltekster... NOT!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 Skobbolop 21 år siden

ak ja...altid lækkert at læse en anmeldelse af azathoth


najs, najs
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#7 azathoth 21 år siden

takker... ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: