På trods af en ganske acceptabel (men delvist skuffende) video-præsentation er “Lille kylling” svær at anbefale som dvd. Selskabets totale overgang fra det todimensionale til det tredimensionale har resulteret i noget stærkt ét-dimensionalt indhold. Ekstramaterialet er kort, overflødigt og mangelfuldt, ligesom hovedfilmens manuskript. Skidt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Smurf 17 år siden

heh... men video-kvaliteten er da i det mindste god

havde heller ikke meget til overs for filmen
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#2 Nikmi 17 år siden

Har tilladt mig at give den 1 uden at have set den. af den grund at en af mine gode venner har set den og kun har fortalt mig dårligt om den og vi plejer at have samme Film smag ;P
Gravatar

#3 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg giver den 9!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#4 filmz-newbie.dk 17 år siden

#2

wow.. selvstændigheden længe leve...
Gravatar

#5 Yoda 17 år siden

#2

Måske du selv skulle se den, før du dømmer?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 Nikmi 17 år siden

oh lad da være at bitche over det der mange der vuderer film ud fra hvad de tror de vil synes om den og aldrig ser den. jeg gør bare den forskel at give en grund til hvorfor ;)
Gravatar

#7 Yoda 17 år siden

Hvorfor i det hele taget vurdere noget, man ikke har set?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 Nikmi 17 år siden

Jeg vuderet fordi at jeg var træt af der stod under 5 stemmer og jeg ville se bruger gennemsnittet ;) det er måske din nye yndlings film siden du har så meget imod at jeg tillod mig at gjorde det og havde den FRÆKHED at nævne at jeg gjorde det og give en grund for det imodsætning til hvad folk normalt gør ;) lad os sige jeg vuderet den på vejne af min ven der ikke vuderer film på Filmz. er du så glad?
Gravatar

#9 Yoda 17 år siden

#8

Klap hesten, makker!

Jeg synes blot det er stupidt og irrelevant, at man vurderer og udtaler sig om film, man ikke har set. Længere er den skam ikke! Jeg er fløjtende ligeglad med, om du har vurderet den på vegne af din ven eller din syge moster. Dette ændrer dog ikke ved, at du absolut intet udgangspunkt har for at kunne udtale dig bare nogenlunde sagligt og objektivt om filmen endsige vurdere den.

Jeg ved sgu heller ikke, hvad folk "normalt" gør, dog håber jeg, at langt størstedelen er intelligente nok til at komme med individuelle tilkendegivelser, når det gælder deres oplevelse af en film, og ikke underminerer deres egen intelligens - eller manglen på samme - ved at vurdere ud fra synspunkter, der ikke er deres egne.

Når det er sagt, burde der være film nok her på Filmz, du kan vurdere, og som du rent faktisk har set.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 Nikmi 17 år siden

*Giver Yoda en tudekiks*

Sikker en masse fine ord du kan bruge der :)

Skriv ny kommentar: