Men filmens debuterende manuskriptforfatter, Michael Arndt, har skrevet en historie, der på trods af sine få fejltrin altid besidder en aura af velmenende sandfærdighed og varmblodet charme. Arndts pointe er i sidste ende, at det er helt okay blot at være sig selv, hvilket ikke ligefrem er nogen ny idé – men den søde livsopfattelse er sjældent blevet præsenteret ligeså godt og effektivt.

Akkompagneret af et af årets absolut bedste scores begiver filmens karakterer sig ud på en unik og begivenhedsrig rejse, der i sidste ende viser sig at være lige så livsbekræftende og berigende for dem, som den er for publikum. Det tegner sig til at blive en meget kold vinter, og det er svært at forestille sig et mere lunende og passende våben mod den bidske kulde end “Little Miss Sunshine”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 gladiator 17 år siden

så traileren forleden, syns den så skide god ud! Overvejer stærkt at se den nu, eftersom den har fået så god en anmeldelse...
Gravatar

#2 blahblah 17 år siden

Skal jeg helt klart se. Ved ikke om det bliver i biografen, men det bliver i hvert fald på DvD.

Sikkert i biografen.
Gravatar

#3 Stiine 17 år siden

Haahha!! Slutningen er så sjov!!
You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain
Gravatar

#4 dslacker 17 år siden

Fremragende film... og som anmelderen siger et glimrende score, der passer perfekt til stemningen.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#5 filmz-grev_michal 17 år siden

Den fik også 5 stjerner fra mig.

En sød lille filmperle som bliver siddende i hukommelsen efter man har set den - på den gode måde.

Er ikke nogen fan af The Office, men som The Insider nævner er han helt anderledes i denne film. Jeg var imponeret.
Gravatar

#6 king b 17 år siden

En gennemført forfriskende film. Charmerende som bare pokker. Meget enig med anmelderen - også i forhold til musikken. Gad vide, om den vinder noget som helst på Oscar Night. Det ville i så fald virkelig være Davids sejr over Goliath.
Gravatar

#7 myggen 17 år siden

Jeg kan kun tilslutte mig rosen. En fremragende film, hvor især Olive (den lille pige) imponerer.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: