“Little Miss Sunshine” er en fabelagtig, fantastisk lille perle, der takket være sin charme og sit vid er ufattelig svær at ryste af sig igen. En nærmest perfekt lille komedie, der ikke efterlader meget tilbage at ønske. Desværre bevarer lyd og ekstramateriale ikke helt samme niveau, hvilket efterlader et par ridser i lakken.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Bummerten 17 år siden

Fantastisk film!
-My name isn't Adam We!
-Or is it? What number did you dial?
-Don't ever call me again! - I showed him
Gravatar

#2 thomasegebaek 17 år siden

1# helt fantastisk :-) jeg har lige set den
Gravatar

#3 chandler75 17 år siden

Jeg er måske i undertal, men jeg syntes, den var fortænkt og karikeret. Den har independent-dragten på, men er i virkeligheden særdelse konventionel og ukontroversiel.

Problemerne er påklistrede og bliver aldrig rigtig farlige - hvis Frank har så store problemer med, at folk kan se hans bandager om håndleddet, fra hvor han forsøgte at begå selvmord, hvorfor bliver han så ved med at rende rundt i en kortærmet trøje?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 Zelle 17 år siden

Syntes det var en fantastisk lille perle af en film. Dog lidt ærgeligt at høre, at den ikke har fået en helt fair behandling på dvd.

Filmen får 5/6, og så må dvd'en jo få 4/6.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#5 Winniepooh 17 år siden

En virkelig dejlig film. Varm og ægte og meget lidt Hollywood. Og fedt at se Steve Carell turde kaste sig ud i en helt anden rolle, jeg er vild med ham i The office, men er faktisk endnu mere vild med ham nu.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#6 Bohemian 17 år siden

Anede ikke hvad jeg gik ind til, men den ramte mig sgu lige i hjertet, elsker alle karakterene.

8/10
Free in serenity.
Gravatar

#7 Bates 17 år siden

Jeg er også meget enig med anmelderen. En herlig film! :)

5/6

Skriv ny kommentar: