Resten af “The Lone Ranger” er desværre plaget af forudsigelighed. Filmen er habil, men lader meget tilbage at ønske. Jovist, vil man en tur i biografen for blot at kværne popcorn og undslippe hverdagens påtrængende virkelighed et par timer, så er “The Lone Ranger” måske lige sagen, men vil man se det ypperligste, som Hollywoods underholdningsmaskineri trods alt kan præstere, bør man indløse billet til noget andet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 bjarke 10 år siden

Ja, jeg var også delvist skuffet - filmen er for lang, historien ujævn og plottet unødvendigt kringlet. Hverken Tonto eller The Lone Ranger træder for alvor i karakter - men på trods af sine forudsigeligheder og bagsider, så er der trods alt en ok portion underholdning at hente i de store actionscener og flotte skud af det vilde vesten. 3 ud af 6 stjerner fra mig.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#2 dslacker 10 år siden

Roger Eberts afløser Matt Zoller Saints synes det er en god film med mange lag for dem der kan sin western mytologi og han argumenterer godt for sagen : http://www.rogerebert.com/reviews/the-lone-ranger-...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#3 the_paki_don 10 år siden

Hold da op... 22% på Rotten Tomatoes. Nu ved jeg ikke engang, om jeg giver den en chance til en tirsdags forestilling... Men den anmeldelse fra Matt Zoller... Kan den virkelig være så dyb? :)
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3773063081] 10 år siden

En af mine veninder sendte mig en sms og spurgte, om jeg var frisk på at se den, men jeg valgte at springe over.

Siden den første info om filmen og derefter de første trailere, har jeg slet ikke været interesseret i at se den, og min fornemmelse lader til at være rigtig.
Gravatar

#5 dslacker 10 år siden

Jeg er rimelig sikker på, at alt hvad MZS har fundet er plantet med vanilje af Gore Verbinski... Om det så er nok/interessant for den "almindelige" biografgænger er så en anden sag...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#6 McManus 10 år siden

Spoiler:

Sammen må det umage par kæmpe imod den grådige, griske forretningsmand Latham Cole.

Er det ikke en rimelig stor spoiler at smide i en anmeldelse af filmen? Latham Cole fremstår i starten som en god og sympatisk fyr, og selvom det måske er noget forudsigeligt at han i virkeligheden er skurken, mener jeg bestemt ikke, der er nogen grund til at afsløre det for de mange, der ikke har set den da denne anmeldelse udkom! Jeg er i hvert fald glad for at jeg først så filmen og derefter læste Filmz anmeldelse.

Jeg var i øvrigt rigtig, rigtig godt underholdt af filmen og vil klart anbefale folk at se den, hvis de har lyst til en god gang popcorns-action!
Gravatar

#7 sofus123 10 år siden

Jeg synes så vidt jeg har hørt og set at den minder for meget om pirates of carribien men ellers så synes jeg den var meget god har heller ikke set mere end en pirates of carribien før.
Men jeg vil give ret i at den er for forudsigelig;) min lillebror er ikke en filmelsker men hansynes rigtig godt om den. Min samlede vurdering af The Lone Ranger er en god film men lidt for forudsigelig.
4 stjerner
Gravatar

#8 Frejad 10 år siden

Hvis man skal beskrive filmen med 1 ord så syntes jeg at det skal være FANTASTISK!!!
Der er så mange overraskelser hvor man nogle gange sidder og tænker "you son of a bicth" :-)
der er dog nogle få bittesmå ting som man godt kan regne ud men det er der jo i næsten alle film... altså noget som man godt kan regne ud.
Der er også hyle morsomme scener* i filmen. Det syntes jeg er godt gået, så det ikke bare er en alvorlig film HELE vejen igennem.
Jeg kan ikke huske hvor mange stjerner man kan give filmene men jeg vil give filmen det højeste antal stjerner!!!
Gravatar

#9 Big Daddy 10 år siden

Frejad (8) skrev:
Jeg kan ikke huske hvor mange stjerner man kan give filmene men jeg vil give filmen det højeste antal stjerner!!!
Det er 1;)
Os, De Konforme
Gravatar

#10 the_paki_don 10 år siden

Big Daddy

+1

Skriv ny kommentar: