Det meste af tiden henslæbes i en temmelig dræbende serie infantile vitser, hvor enkelte lykkes, men langt de fleste falder til jorden med et brag. Humoren dræbes af en overvældende forudsigelighed. Alle punch-lines kan ses på en mils afstand, og man savner noget mere ægte anarki, opfindsomhed og løssluppenhed. “Austin Powers”-filmene havde i det mindste en kærlig satire af spiongenren, og “The Love Guru” har også enkelte scener, hvor den parodierer Bollywood-stilen. De hører til blandt filmens bedre øjeblikke og giver en ide om, hvordan filmen måske kunne have blevet, hvis blot man havde vovet et mere dristigt forsøg. I stedet efterlades vi med en temmelig tom og komplet forglemmelig komedie, som man vist skal være meget overbevist hindu for at kunne hidse sig det mindste op over.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Spanner 15 år siden

Denne film er simpelthen en hån mod tilskueren.

80% af alle jokes i filmen er Austin Powers genbrug, og jeg forundres over, hvordan Myers har kunnet få sig selv til at lægge navn og talent til den.

Jeg håber, at hans medvirken i Inglorious Bastards måske kan skubbe ham ud af den uheldige rille, hans kariere synes at være havnet i.

1/6
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2 blahblah 15 år siden

Nu har Myers været med til at skrive manuskriptet. Så det er ikke fordi han har valgt at ligge navn til noget, men tvært imod er filmen jo et glimrende eksempel på hvor "dygtig" han er.
Gravatar

#3 mr gaijin 15 år siden

Razzie-nomineringerne burde være i hus. På den anden side, han får også konkurrence fra Uwe Boll og Eddie Murphy i år.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 BN 15 år siden

Det eneste gode jeg har set/hørt med den mand, er den acceptable 'So I married an axe murderer' + hans stemme til Shrek.

Resten er særdeles anstrengende, og det inkluderer teenage-humoren i 'Wayne's World'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 filmz-ChesterB 15 år siden

hvor er jeg dog usigeligt glad for at denne film blev udgivet i et dvd-rip på nettet kun en uge efter premieren i usa!! den er rædselsfuld og man kan kun håbe at der er så mange der downloader den og skipper biffen at den får så ringe en omsætning at de slet ikke gider at overveje the love guru 2!! ARH!
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#6 Riqon 15 år siden

Roanokes rival kaldes "Le coq", eftersom han er udstyret med en særdeles stor hockeystav i underbukserne. Det er blot den første af ufattelig mange navne, vi hører for den mandlige anatomi i denne komedie, som befinder sig et godt stykke under bæltestedet.


Lagde tilfældigvis mærke til, at filmen også er instrueret af Marco Schnabel.. Jeg tror, jeg klarer mig uden den her. Måske i det rigtige drengerøvsselskab engang.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 dh-ad 15 år siden

Jeg synes faktisk, at den er del bedre end sit rygte.

Jeg så denne her og Hanock tæt på hinanden, og den klart sjovere end Hancock.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)

Skriv ny kommentar: