Da jeg tog DVD’en ud af min afspiller, sad jeg faktisk for første gang med en film af denne type, og ærgrede mig lidt. Jeg ærgrede mig over, at den ikke lige var en lille smule længere.

Beckinsale og Cusack spiller dejligt levende i “Lunefulde Lykke” og gør det så man, som nævnt tidligere, ikke ser honningen flyde ned over skærmen.

En god lille sag, din kæreste vil kunne li’ 🙂

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 azathoth 21 år siden

... "som din kæreste vil kunne li"... og åbenbart andre tøser, som fx. Kedde ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#2 Michael Andersen 21 år siden

Der skal da også være nogle anmeldelser til de 2 piger der bruger Filmz.dk :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 commy 21 år siden

HVAD! er Kedde en pige? så må den anden pige være vassago :-)
Gravatar

#4 filmz-vassago 21 år siden

Hvad...Hvorfor mig? - Jeg har sgi da jagttegn og kan li' James Bond.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 azathoth 21 år siden

So, så er du bare en meget maskulin pige!!! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

Jeg sidder da i det mindste ikke iført dameundertøj og skriver anmeldelser...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 trekster 21 år siden

Neeeej, så hellere et tykt lag sminke og et drag outfit. ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#8 filmz-Kedde 21 år siden

Bare indrøm det, Vassago:
Du BRÆNDER for at købe en ny blonde-BH samt et par bundløse trusser... til at forkæle Azathoth med.
:))
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#9 filmz-vassago 21 år siden

Nu har jeg fået taget mig sammen til at se den, og jeg vil sige at jeg i den grad blev overrasket. Det er en rigtig god film, og hele ideen om tilfældigheder og skæbne er genial.

Jeg vil helt sikkert købe den. Der var bare en mindre teknisk fejl i den udgave jeg havde lejet. Når man var inde i setup-menuen og skulle sætte lyden op, så virkede det ikke helt efter hensigten - til trods for at jeg valgte 5.1 så var lyden "kun" 2.0, men jeg kunne heldighvis bare rette det mens filmen kørte. Men lidt irriterende var det alligevel.

Jeg synes den havde nogle utrolig flotte scener. De var især alle de scener, som skulle illustrere tiden flyve afsted. Flot arbejde af Borman.

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 jessup 19 år siden

Jeg så filmen som "seatfiller" på London film festival og synes at det var noget af det mest ulidelige jeg har set på det store lærred. Filmen tvister og og drejer sig i det uendelige og man er fuldstændig ligeglad med hvordan filmen udspiller sig - man ved hvordan den ender (selvfølgelig) men vejen derhen skal interessere - men man er tabt totalt som tilskuer. 2/6 mest for Cusack og Backingsale. Sidstnævnte er dog her er fejlcastet, men altid yndig.
This is just until June

Skriv ny kommentar: