Brosnans første store rolle efter sit farvel med James Bond i 2002’s “Die Another Day” er centrum i en forrygende lille komedie, som pludseligt lukker op for en helt ny verden af muligheder for den talentfulde irske charmetrold. AV-præsentationen er fremragende, men ekstramaterialet er desværre lidt mangelfuldt. “The Matador” er et obligatorisk køb for Brosnan-tilhængere og en oplagt lejeoplevelse for alle andre. Anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-KasperLFC 17 år siden

Kunne være den skulle have et kig, nu hvor den har fået 5/6
Gravatar

#2 filmz-Sjovhat 17 år siden

jeg må sige at første gang jeg hørte om denne fil tænkte jeg, åh nej, ikke endnu en af de der umage-par komedier som tit går så grueligt galt (the man), men nu jeg har set denne anmeldelse ser jeg faktisk frem til at se den, det er rart nogengange at blive overrasket på den gode måde
Gravatar

#3 king b 17 år siden

En overraksende fin film, selv om 5/6 måske er lige i overkanten. Check it out - Brosnan er hilarious!
Gravatar

#4 Bates 17 år siden

Synes nu også at 5/6 er lige overkanten. Fin lille film, men ikke mere end 3/6 hos mig.
Gravatar

#5 filmz-bullettooth 17 år siden

4/6 herfra....den overraskede mig en del. Mest fordi jeg ikke havde hørt eller set noget om den, før jeg stod nede i blockbuster...og det var det eneste der så nogenlunde interresant ud. Sjov lille film, med Brosnan i en fed rolle....
--------- for rent ---------
Gravatar

#6 Smurf 17 år siden

4/6 fra mig... Brosnan gør det godt, fedt at se ham i sådan en rolle... syntes bare at han til tider er lidt for ynkelig.
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#7 filmz-vassago 17 år siden

Helt enig, en fantastisk "lille" film, morede mig gevaldigt over den sjove og til tider ret ubehøvlede Brosnan. Savnede dog en lidt bedre slutning. Virkede lidt som den bare skulle rundes af - men klart en af de mest positive oplevelser i år.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 filmz-Bruce 17 år siden

Hvor er dette dog en absolut forfriskende film! Pierce Brosnan er nærmest indbegrebet af engelsk gentleman, efter roller som Bond og Thomas Crown. I Matador, som Julian Noble, mangler han seriøst alle kvaliteter som efternavnet lægger op til, men alligevel med en frækhed, som gør karakterens langt mere interessant og kompleks end hans Bond var, uanset han var en god en af slagsen.

Touché Brosnan, mere af den slags!

Film: 8/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: