Vittighederne i denne film er som sagt hurtigt brugt op. Filmen er f.eks. så overbevist om at ordspillet med navnet Fockers er så sjovt, at den roligt kan bruge det om og om igen til det virkeligt hænger tilskueren ud af halsen. Det er heller ikke just stimulerende for lattermusklerne at man stort set ved hvad der skal ske gennem det meste af filmen, og at mange af scenerne blot er genbrug af tidligere komediefilms klicher. Det meste af “Meet the Fockers” føles som et meget langt afsnit af “Et umage par”. For de involverede skuespilleres egen skyld, vil jeg håbe at dette er det sidste vi ser til de Fockers.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Corgan 19 år siden


#10:

Aight. Så forstår jeg bedre, hvad du mener.

Jeg synes nu ikke at Jack's mening ikke tæller. Jeg synes det er tydeligt, at det er ham der styrer familien. Pånær til sidst i filmen, hvor de får nok af ham, da de hører at han gjorde "ærligheds-tricket" ved Greg. Der går han over stregen, og det bliver han så straffet for af alle parter.

Men ud over denne episode, er han da familiens overhovede, vil jeg mene.
Gravatar

#12 Benway 19 år siden

#11

Jeg synes det lå ret tydeligt i luften, fra ca. halvvejs i filmen at han ville være isoleret. Men uanset om de ville støtte ham eller ej synes jeg ikke det var alvorligt nok til at jeg var særligt interesseret.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13 Corgan 19 år siden


#12:

Fair nok. :-)
Gravatar

#14 filmz-Soren 19 år siden

Er jeg den eneste der syns det er mærkeligt at the Fockers ifølge denne anmeldelse både kan være Liberale og venstreorienterede på samme tid?
__________________
......
Gravatar

#15 Benway 19 år siden

Betydningen af ordet liberal er i denne sammenhæng amerikansk. I amerikansk terminologi er liberal mere eller mindre ensbetydende med frisindede/venstreorienterede.

Herhjemme bruger vi ganske rigtigt tit ordet anderledes, så det er måske misvisende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#16 filmz-woddi 19 år siden

God og sjov film.. men de ting der er sjove i filmen er lidt for typiske for en komidei.. men hvis du han lyst til at se en sjov film..
Gravatar

#17 filmz-Liou 16 år siden

Du føler dig sådan set underholdt igenem hele filmen og den er ganske morsom men ikke i nærheden af 1eren. 3 ud af 6

Skriv ny kommentar: