MIB2 er desværre en af de film hvor de viser alle de bedste jokes i traileren… det er virkelig synd og skam at filmens skabere kun tænker på at trække folk i biffen. Hvad med at underholde os lidt når vi nu har hostet de 60+ kroner op?? Heldigvis så er de jokes stadig sjove, selvom vi da allerede har set dem!

Filmens effekter syntes jeg også var lidt svingende. Generelt må niveauet siges at være godt. De mekaniske effekter fungerede uden problemer, mens computereffekterne til tider virker lidt flade… et eksempel er Johnny Knoxvilles hovede nummer to. Det ligner altså noget der er klistret på med tape efter filmen var færdig. Men det er småting.

Barry Sonnenfeld viser igen at han kan finde ud af at instruere en komedie. Hans timing er simpelthen perfekt… humoren er simpelthen det der redder denne film fra at gå i glemmebogen som endnu en rådden efterfølger. For plottet er set før og samspillet mellem filmens to stjerner er ikke i top.

Der er gode chancer for at hvis du kunne lide Men In Black, så vil du også kunne lide MIB2. Jeg kunne lide den første film, og derfor syntes jeg også om denne. Men de mange irritationsmomenter og fejl trækker voldsomt ned! Kun Frank kan redde filmens ære. Frank… du får 3 ud af 6!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 commy 21 år siden

3/6 er måske lige i underkanten.. jeg ville give den 4/6 men god damn nogle af computereffekterne slår næsten dem i blade 2 i dårlighed... handlingen er måske lidt ripoff af MiB1 men jeg syntes nu den er meget god til en komediefilm.
Gravatar

#12 Michael Andersen 21 år siden

#11
"3/6 er måske lige i underkanten"

Og det skulle komme fra en fyr der gav "Evil Dead 2" karakteren 1/6 :)
Handlingen er måske lidt ripoff af "Evil Dead 1" men jeg syntes nu den er meget god til en komediefilm. LOL
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: