MIB2 er desværre en af de film hvor de viser alle de bedste jokes i traileren… det er virkelig synd og skam at filmens skabere kun tænker på at trække folk i biffen. Hvad med at underholde os lidt når vi nu har hostet de 60+ kroner op?? Heldigvis så er de jokes stadig sjove, selvom vi da allerede har set dem!

Filmens effekter syntes jeg også var lidt svingende. Generelt må niveauet siges at være godt. De mekaniske effekter fungerede uden problemer, mens computereffekterne til tider virker lidt flade… et eksempel er Johnny Knoxvilles hovede nummer to. Det ligner altså noget der er klistret på med tape efter filmen var færdig. Men det er småting.

Barry Sonnenfeld viser igen at han kan finde ud af at instruere en komedie. Hans timing er simpelthen perfekt… humoren er simpelthen det der redder denne film fra at gå i glemmebogen som endnu en rådden efterfølger. For plottet er set før og samspillet mellem filmens to stjerner er ikke i top.

Der er gode chancer for at hvis du kunne lide Men In Black, så vil du også kunne lide MIB2. Jeg kunne lide den første film, og derfor syntes jeg også om denne. Men de mange irritationsmomenter og fejl trækker voldsomt ned! Kun Frank kan redde filmens ære. Frank… du får 3 ud af 6!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Erroneus 21 år siden

Jeg syntes sq den er sjov hele vejen igennem, men det er naturligvis smag og behag, man griner jo næsten hele tiden og tommy og will spiller rigtigt godt....en 5/6, ikke 6 pga. det dårlige hovede på johnny, men hvordan laver en det naturtro :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

Hmmm... jeg syntes da også jeg giver udtryk for at filmen er sjov, det er netop filmens styrke... men der er for mange ting der irriterede mig til at jeg kunne give en højere karakter!

... er det nok at en film bare er sjov?? Det syntes jeg ikke!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-OziOn 21 år siden

Det gør jeg.

Slut.
Gravatar

#4 filmz-Erroneus 21 år siden

Det kommer an på hvem man er, jeg gik ind til mib2 med den forventning at jeg skulle more mig, det gør ikke så meget med det dybere plot i sådan en film, bare den er sjov og det er den jo :) Men igen smag og behag, også derfor der skal være en bruger gi-stjerner-dims ting ;)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#5 filmz-baal 21 år siden

Vi skal jo ikke forvente at alle film er Shakespeare filmatiseringer. MIB2 levere for mig at se, varen!
Gravatar

#6 Michael Andersen 21 år siden

3/6 er da en fornuftig karakter til en film er bare bytter om på de to skuespillers roller og så lader handlingen foregå på den samme som i den MIB film. Man giver ikke en film topkarakter, fordi den bare er sjov!

Når man anmelder film er det helheden, man anmelder.

Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 filmz-Erroneus 21 år siden

Hvem fanden har tændt for bogart :D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#8 filmz-XenT 21 år siden

Mig. Og jeg slukker sgu ikke igen :P
Gravatar

#9 filmz-Lazysmurf 21 år siden

Ja jeg ville lige skrive at den vurdering er simpelthen noget være fis!!!

den skal ligge på 5 ..
Gravatar

#10 azathoth 21 år siden

#9: Tjah, der er jo så din mening, og den er du da berettiget til at have, intet problem der ;)

Jeg kan jo kun forsøge på at argumentere for min, og efter min mening er det at "filmen er sjov" ikke nok til at give en så høj karakter...
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: