En fængslende film, som tør lidt mere end de fleste sportsfilm.”Million Dollar Baby” underbygges af en fin teknisk side med et transfer i topklasse og en rigtig god lydside. Ekstramaterialet hører til i den tynde ende, men det er ikke noget der trækker synderligt ned på en ellers flot udgivelse. Dertil er de andre elementer for gode.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Is 18 år siden

hvad kan man sige, et mesterværk 6/6
Gravatar

#12 keitel 18 år siden

Jeg elsker den film, absolut ikke Hollywood agtig. Den gaar over i historien, den viser livet som det er, en kamp hver eneste dag.
6
Gravatar

#13 davenport 18 år siden

Jeg kunne godt lide filmen, omend den var meget tung.
Men een ting var sikkert da den var slut. Jeg har ikke lyst til at se den igen. Det har ikke noget at gøre med at den er dårlig, men det faktum, at den var ekstremt deprimerende.
Jeg havde det nogenlunde som efter Requiem For A Dream.
Man har spillet på de dybe toner i følelsesregistreret, og det er en hård pille at sluge.
Jeg prøvede at gennemskue den hele vejen til 3. akt, men det lykkes ikke.
Jeg havde hende i starten mistænkt for at være hans datter, men den blev hurtigt skudt i sænk. Det ville også have været for nemt. Men det var ikke en Shamalyan plottwister, mere en drejning af temaet. Det var ikke hvad jeg forventede, men det var godt.

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 elwood 18 år siden

#13
hehe lige præcis den med datteren troede jeg også på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 ks 18 år siden

#13 - Sjovt, fordi jeg synes det deprimerende gør den endu mere interessant og giver den endnu større genseelsesværdi.

Skriv ny kommentar: