Men børn er jo slet ikke lige så kritiske som denne anmelder, og de vil med garanti elske “Min søsters børn i Afrika”, og man kan kun beundre filmen for at give rollingerne et godt og medmenneskeligt budskab med hjem at tygge på. “Min søsters børn i Afrika” er sjov og lærerig for børn, og den er tilmed ganske underholdende for voksne, og derfor får den fire barnlige stjerner herfra.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 elwood 11 år siden

Billede 2
Det sku snart vise sig, at det var en dum idé og ha spist brunkål til aftensmad...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 Wookien 11 år siden

En positiv anmeldelse af en "Min søsters Børn" film? Seems legit...
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 11 år siden

Hahahaha
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

De er bestemt ikke alle bundskrabere! Jeg var f.eks. slet ikke indstillet på at blive nogenlunde godt underholdt af "Far til fire - tilbage til naturen", men den var ikke værst. Især fordi den mindede meget om "Deliverance" (og da jeg interviewede instruktøren, viste den sig også at være en af mandens inspirationskilder - haha!).
War. War never changes.
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 11 år siden

#4 Men det er sateme upassende, når man ser Onkel Anders skide i naturen!!! Ellers er jeg enig.. de er ikke alle bundskrabere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Wookien 11 år siden

Not sure if joking, or just bad taste in films..
Gravatar

#7 The Insider 11 år siden

#5, true! Foruden den scene havde den måske endda sneget sig op på 4 stjerner for mit vedkommende!
War. War never changes.
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

#7 Tror faktisk selv jeg anmeldte den til 4 stjerner back in the day. Ellers var det 3. Men den er i hvert fald bedre end de andre nye Far Til Fire film samt de nye Min Søsters Børn (har dog endnu ikke set denne).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 The Insider 11 år siden

Jeg tager dig på ordet og holder mig fra resten!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: