Jeg ved ikke, om hverken børn eller andre lever farligt ved at se “Min søsters børn og guldgraverne”, som børnepsykologen onkel Erik jo forsker i. Den virker ret ufarlig. Men målt på franchiseskalaen så er der langt mere dejligt farligt over onkel med søsterens børn end far med sine egne kedelige fire.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 moulder666 9 år siden

Det jeg så kan udlede af denne anmeldelse er, at "Min Søsters Børn og Guldgraverne" er dobbelt så god en film som "Hobbitten - Femhæreslaget".

Jeg kan ikke rigtig beslutte mig om disse anmeldelser er rent clickbait, eller om det er såre alvorligt ment - men det er i hvert fald et stykke tid siden, at jeg kunne tage Filmz alvorligt som et reelt filmsite.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Driver 9 år siden

Jeg er ked af at sige det her og tilmed så direkte og konsekvent, men nej, hvor hader jeg virkelig bare din måde at anmelde på! Forhold dig nu til det rent filmiske i stedet for at kalde personer fra Lille Per for narrefisser. Jeg synes ikke, at du egner dig som anmelder, det bliver jeg nød til at konstatere efter, at du nu igen bruger samme skabelon som til Hobitten 3, og at man kan få en anmeldelse af en børnefilm til at handle om sex og erotik, hvor man tiljubler utroskab, det er mig en gåde.

Få dig en anden rolle på Filmz, det er mit råd.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: