“Mit indre hav” er en meget kontroversiel film, der tvinger seeren til at tage stilling til emnet og det er en af grundene til at den er så fremragende. På dvd kan vi glæde os over en glimrende udgivelse, som her fremstår som en nær optimal udnyttelse af mediet på den tekniske front. Desuden bydes på en fin samling ekstramateriale primært i form af et grundig dokumentarprogram.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Patroklos 18 år siden

Almodovar? Jeg tror, der mangler en redaktørs kærlige hånd på denne anmeldelse.
Gravatar

#2 filmz-vassago 18 år siden

Den har fået et lille nus, og der står nu Amenábar :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 keitel 18 år siden

Damn, den lyder for fed, jeg gider bare ikke se film på et sprog jeg ikke fatter en meter af, og den er vel på Spansk?
Gravatar

#4 Spanner 18 år siden

Den er på spansk, men er bestemt værd at se trods sprogbarrieren. Det er jo så heldigt, at danske undertekstere har nogle års erfaring med deres hverv
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 filmz-Trenox 18 år siden

keitel: heller ikke film fra Japan, kina eller Sydkorea ? o_O
-ingen anime, crouching tiger hidden dragon, eller oldboy ?

The sea inside er forresten en fantastisk film..
Gravatar

#6 keitel 18 år siden

# 5 Nej heller ikke Japser film eller lign. Der er nok noget galt med mig, he he. Endda "The Ring" på Japansk så jeg kun 20 min. af, kunne ikke klare mere. Det skal enten være på Engelsk eller Tysk. Endda Louis De Funes film som jeg er helt pjattet med gider jeg kun se med tysk synk.
Gravatar

#7 filmz-Trenox 18 år siden

#6 du går sq glip af noget :)
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 18 år siden

#6/7 Ja, det tør svagt antydes.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 davenport 18 år siden

Jeg har det faktisk på samme måde. Jeg kan ikke koncentrere mig hvis jeg ikke forstår sproget en smule.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: