Filmen er derimod problematisk i selve manuskriptet, der ofte virker meget teatralsk og unaturligt. Der er ligeledes dele af filmen, som sikkert ville fungere fint på en scene, men som ikke desto mindre virker meget forcerede her. Enkelte replikker er slet og ret utroværdige. Jeg tvivler stærkt på, at selv betjente i midtvejsskrise spørger voldtægtsofre om de ”blev kneppet i røven”. Filmen lægger op til debat om ungdom og seksualitet, og det er måske også mere som sådan, den skal opfattes, end som nogen stor filmoplevelse. Den fokuserer på de omkostninger, der er forbundet med at seksualisere selv de alleryngste piger, og konsekvenserne er måske mere omfattende, end man umiddelbart skulle tro.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Lethal Injection 15 år siden

Se det sådan her: Jeg kan ikke lide Danmark. Selvom jeg er født og opvokset her. Jeg hader sproget og regeringen! Jeg kan bedre lide engelsk, believe it or not.
(Alligevel stadig bedre Sverige:P)
Hvis du synes Danmark er spændende etc. godt for dig! Men hvis jeg kunne flytte væk, så havde jeg gjort det for laaaaang tid siden..
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#12 blahblah 15 år siden

Dine følelser for sproget og regeringen har vel intet at gøre med om historien og samfundet er interessant.

Tværtimod vækker begge dele da tydligvis interesse hos dig, siden du synes du ligefrem hader begge dele.

Og hvad stopper dig fra at flytte? Er du under 18 eller hvad?

Gravatar

#13 Dragon_Claw 15 år siden

#11 Du vil ikke blive savnet, og husk nu at tude kiksene i lufthavnen er tax-free...
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#14 Lethal Injection 15 år siden

For de fleste, måske. Bare ikke for mig...


Yup, jeg er 16
Perhaps an attic shall I seek!

Skriv ny kommentar: