Filmen er derimod problematisk i selve manuskriptet, der ofte virker meget teatralsk og unaturligt. Der er ligeledes dele af filmen, som sikkert ville fungere fint på en scene, men som ikke desto mindre virker meget forcerede her. Enkelte replikker er slet og ret utroværdige. Jeg tvivler stærkt på, at selv betjente i midtvejsskrise spørger voldtægtsofre om de ”blev kneppet i røven”. Filmen lægger op til debat om ungdom og seksualitet, og det er måske også mere som sådan, den skal opfattes, end som nogen stor filmoplevelse. Den fokuserer på de omkostninger, der er forbundet med at seksualisere selv de alleryngste piger, og konsekvenserne er måske mere omfattende, end man umiddelbart skulle tro.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 mar16 15 år siden

jaja, men er hun superlækker og ser vi patter??
Gravatar

#2 evermind 15 år siden

#1
Harry, er det dig??
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 casava 15 år siden

Hva sker i sengen, blir i sengen...
Gravatar

#4 Lethal Injection 15 år siden

No comment.

Film plejede at handle om at komme væk fra virkeligheden, så hvorfor er den her slags "film" nødvendig? imo! (Det er de i danmark af en eller anden grund...)
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#5 blahblah 15 år siden

Hvordan kan du skrive "no comment" og så komme med en kommentar? :D

Ja mand, film handler om at komme væk, ikke om at kigge på det samfund vi lever i og rent faktisk prøve lidt mere end bare at underholde.
Bare se på lorte film som Schindlers Liste, One Flew Over the Cuckoo's Nest og Deer Hunter.
Gravatar

#6 Lethal Injection 15 år siden

Måske...
Alligevel, så kan jeg ikke se hvorfor du samligner den her med Cuckoos Nest og Shindlers List:P
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#7 blahblah 15 år siden

#6

Fordi du siger at film handler om at komme væk fra virkeligheden. Så må jeg vel gå ud fra du ikke kan lide de film, siden de i enorm stor grad handler om den virkelighed vi lever i / levede i.
Gravatar

#8 Lethal Injection 15 år siden

Hvis du læste parentesen, ville du finde ud af at jeg kun mente at jeg ikke er interesseret hvad der sker i den "danske underverden". Jeg synes ikke Danmarks historie eller samfund er værd nok at lave en film over. Men det betyder ikke jeg hader "virkelighedstro film" som Shindler eller Cuckoos Nest! Jeg elsker de film:D (Den sidste er altså også ret fantasifuld!)

Den eneste danske af slagsen jeg kunne lide var Nordkraft..
That one was great!!
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#9 blahblah 15 år siden

Din parantes gav nu ikke noget udtryk for at du kun mente i Danmark.

Hvordan kan du ikke finde Danmarks historie og samfund værd nok til at lave film over? Hvad er der så irrelevant og uinteressant ved det land du bor i?
Gravatar

#10 Zabriskie 15 år siden

#8

Jeg haaber du ikke er saerlig gammel
Le temps détruit tout

Skriv ny kommentar: