Grænsen mellem succes og fiasko er hårfin i “Mollycam”, der på rigtig mange måder er en glimrende film. Dog virker sidehistorien med en betjent i eksistentiel krise påklistret, og problematisk er det også, at den får en dikterende rolle. Foruden havde “Mollycam” formentlig besiddet en vildskab og fandenivoldskhed, der kunne have gjort den til en af årets bedste film. Alligevel er Molly & co. stadig et længselsfuldt blik værd.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hostrup 14 år siden

Denne film er ganske elendig. Så den i 2007 på European Film College lige efter dens første klipning. Aage fremviste den for en håndfuld af os elever på skolen og spurgte os om vores meninger omkring filmen. Efter at have set den igen på DVD, kan jeg da se han absolut ikke har hørt efter, andet end at han ændrede titel fra Buddhas Killing til den endnu mere rædselsfulde titel den har nu. Nej, denne film kan godt ungås.
Gravatar

#2 Wookien 14 år siden

Hmm jeg kunne nu godt lide 2007 versionen på efc. :) Men dog ikke nok til at jeg gad se den igen på DVD. Er dog enig i at den nye titel er endnu være en den gamle.
Gravatar

#3 Hostrup 14 år siden

Wookien (2) skrev:
Hmm jeg kunne nu godt lide 2007 versionen på efc. :) Men dog ikke nok til at jeg gad se den igen på DVD. Er dog enig i at den nye titel er endnu være en den gamle.


Hvem skriver? :D
Gravatar

#4 Wookien 14 år siden

Aldrig godt at vide din dumme fynbo! :D
Gravatar

#5 Hostrup 14 år siden

Wookien (4) skrev:
Aldrig godt at vide din dumme fynbo! :D


ahghh du er en lort... tidligere efc elev.

Skriv ny kommentar: