Det er netop humoren og den afslappede afstandstagen til det seriøse, der får “Mr. and Mrs. Smith” til at fungere. Så snart den forsøger at blive mere rørstrømsk og alvorlig med hensyn til John og Janes forhold og den egentlige ægteskabelige krise, så taber den pusten. Dette medfører også at filmen hen mod slutningen mister lidt af sin nerve, men indtil da har det været en vanvittig og eksplosiv rutsjebanetur, fyldt med lækre actionsekvenser – Doug Liman kan virkelig sit kram – og en sprængfarlig duet i front.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Nikmi 18 år siden

2 > lidt lame og kaste dig over anmelderens tidligere karaktere fordi du ikke lige er enig? hvis du ser på kung fu hustle har den fået gode anmeldser mange andre steder og bruger gennemsnittet ligger også meget højt her inde når man tænker på hvor kritiske folk kan være ;)

på forhånd undskyld hvis jeg har misforstået din kommentar :P
Gravatar

#12 filmz-sikorab 18 år siden

Juhuu! Udemærket karakter, skal ind og se den 16.30 idag :D
Gravatar

#13 Hal60 18 år siden

Hmm... Er bestemt ikke enig med anmelderen, men hver sin smag. Jeg giver den 2/6 - bare for at være gavmild.
Vil ikke sige jeg var skuffet over filmen, for havde ingen forventninger. Den faldt bare ikke i min smag på ret mange punkter.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#14 filmz-The-Real-1 18 år siden

5/6 i karakter.
Hovedrollernes samspil er genialt, med masser af sort humor, og masser af fed action i højeste tempo.

Desuden er, som allerede sagt, biljagten alt for cool.
Og da Jolie begår et hit dressed in latex, kunne jeg ligesom konkludere at have en lejemorder efter sig måske egentlig ville være helt ok! ;o)

Doug Liman har fået skruet en solid gang underholdning sammen, og den er absolut billet pengene værd!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#15 filmz-d4||3 18 år siden

Har lige været inde og se den, helt ok film.

Men var det kun mig og min makker som lod mærke til at scenen hvor brad pitt kommer cyklende på den trehjulede cykel hvor han sidder med en "m60" på Ikke var med i filmen, som den var med i trailern?

Gravatar

#16 filmz-sikorab 18 år siden

Hmm, jeg har lige været inde og se filmen, syntes den havde en lidt langsom start, og sad egentlig bare og ventede på de ville springe ting i luften. Men har man set traileren, kan man gætte sig til hele filmens forløb...

Er ikke skuffet, men syntes det var en udemærket underholdende film, dog lidt kedelig på nogle punkter...
Gravatar

#17 filmz-inside 18 år siden

Synes det var en kanon film, og i modsætning til #16 så synes jeg ikke den var kedelig på noget tidspunkt. Hvordan kan man finde det kedeligt at se på jolie? tsk tsk
Gravatar

#18 Spanner 18 år siden

Den var da meget underholdende, men så heller ikke mere. Efter min mening lider den noget af at være blevet markedsført som en actionfilm selv om den ikke er det.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#19 filmz-sikorab 18 år siden

#17, har ikke sagt det var kedeligt at se på Jolie, men syntes den var lang tid om at komme igang, og syntes det var plat at høre på deres ægteskabsproblemer, med det mener jeg, at det tog lang tid før man overhovedet så det første smule action :)
Gravatar

#20 filmz-milf hunter 18 år siden

Har lidt svaært ved at se Nicole Kidman i rollen som MRS.....
“Me, lager. Finchy, Lager. Gareth, lager sometimes cider, so different drinks for different...needs.”

Skriv ny kommentar: